عکس | مشخصات suv جک که به ایران می‌آید


اخیرا تصاویری از حضور جک JS۵ در خیابان‌های کشور منتشر شده که نشان می‌دهد این خودرو برای انجام تست‌های فنی به ایران آورده شده است. این خودرو به زودی پس از دریافت مجوزهای لازم به مرحله تولید خواهد رسید و با تغییر نام روانه بازار ایران خواهد شد. از این رو قصد داریم در ادامه شما را با مشخصات و امکانات شاسی بلند جدید کرمان موتور آشنا کنیم.

معرفی جک JS۵

طراحی

جک JS5

جک JS۵ در برخی از بازارها با برند سهول عرضه می‌شود. از این رو احتمال دارد سهول X۵ همانند سایر محصولات جدید کرمان موتور نظیر K۷، J۷ و T۸ با برند اختصاصی کرمان موتور یعنی KMC روانه بازار ایران شود.

جک JS5

جک JS۵ به عنوان نسخه ارتقا پیدا کرده و فیس لیفت جک اس ۵ محسوب می‌شود که البته اکنون در نمای جلو، نمای عقب و بخش داخلی آن شاهد تغییرات زیادی هستیم. به طور کلی این خودرو اکنون از طراحی جذاب و به روزتری نسبت به قبل بهره می‌برد.

مشخصات فنی

جک JS5

جک JS۵ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. ضمن اینکه سهول X۵ با موتور TGDi نیز به فروش می‌رسد که این پیشرانه قدرتی برابر با ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. یک گیربکس CVT اتوماتیک نیز وظیفه انتقال به چرخ‌ها را برعهده دارد، اما احتمالا کرمان موتور آن را با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر روانه بازار خواهد کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی

شاسی بلند جدید کرمان موتور

به نظر می‌رسد کرمان موتور قصد دارد جک JS۵ را با امکاناتی چون کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی و اتوهلد، صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، دنده دنده الکتریکی، فناوری LED چراغ‌ها، رینگ آلومینیومی، سقف پانورامای برقی و چهار کیسه هوای ایمنی به بازار عرضه کند. ضمن اینکه امکان ارائه آپشن‌های بیشتر در این خودرو نیز وجود دارد.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *