عکس |‌ شکار لحظه پرواز بشقاب‌پرنده‌ها در آسمان آمریکا؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارشی که دیلی میل در روز دوشنبه منتشر کرد، گفت که ویدئوهای اول دسامبر نشان می‌دهد که نورهای سفید در آسمان بر فراز زمین‌های کشاورزی در نزدیکی وست بند و فردونیا زیپ می‌زند. نورهایی که با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت بودند و به نظر می رسید از بالای لایه ابر نازک در شب اول دسامبر آمده بودند، شاهدان را بر این باور گذاشتند که یک بشقاب پرنده را دیده اند. دیلی میل این ویدئوها را از دو ساکن ویسکانسین – کیمبرلی و کن – به دست آورد.

کیمبرلی که صاحب سالنی از وست بند است، پس از مشاهده نورهای درخشان در یک جاده روستایی در وست بند در حوالی ساعت ۱۰:۴۵ شب در روز ۱ دسامبر در حال رانندگی، ویدیوهایی از مشاهده احتمالی بشقاب پرنده را به اشتراک گذاشت.

در همان زمان، کن، افسر سابق پلیس و کارمند خدمات مالی در فردونیا، نورهای عجیبی را در آسمان در مزارع بیرون از خانه خود مشاهده کرد و این پدیده را ثبت کرد.

گزارش دیلی میل روز دوشنبه گفت که ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط این دو ساکن ویسکانسین لحظه ای را ثبت کرده است که در آن چهار نور پشت سر هم ظاهر می شوند و نور پنجمی که از سمت چپ پرواز می کند به سازند می پیوندد.

عکس |‌ شکار لحظه پرواز بشقاب‌پرنده‌ها در آسمان آمریکا؟

یکی دیگر از ساکنان ایالت ایالات متحده – آندریا لین – نیز در روز ۱ دسامبر این نورهای عجیب را در آسمان دید. لین با مراجعه به فیس بوک، چهار ویدئو از مشاهده خارج از خانه خود در ۸۰ مایلی شمال در هاوارد به اشتراک گذاشت.

این نورها در ویسکانسین در ۲ دسامبر نیز دیده شدند. حدود ۳۵ مایل دورتر در گرین‌فیلد، کریس نواک به همراه خانواده‌اش در یک ماشین به سمت چراغ‌های Candy Cane Lane در غرب آلیس سفر می‌کردند. این گزارش افزوده است که همسر نواک در مورد نورهای عجیب و غریب در آسمان به او هشدار داده است، در حالی که ماشین در حال حرکت به سمت شمال در بین ایالت ۴۳ بر روی پل روگذر رودخانه فاکس در حدود ساعت ۶:۵۵ بعد از ظهر روز ۲ دسامبر بود.

این خبر از مشاهده احتمالی بشقاب پرنده در ایالات متحده در حالی منتشر می شود که پنتاگون صدها گزارش جدید بشقاب پرنده را دریافت کرده است اما تاکنون هیچ مدرکی دال بر وجود حیات بیگانه وجود نداشته است. دفتر حل ناهنجاری همه دامنه (AARO)، یک دفتر جدید پنتاگون، در ژوئیه امسال برای ردیابی اشیاء ناشناس در آسمان، زیر آب یا در فضا راه اندازی شد.

جمعه گذشته، دکتر شان کرک پاتریک، مدیر AARO به خبرنگاران گفت که پنتاگون صدها گزارش جدید یوفو را دریافت کرده است. دکتر کرک پاتریک احتمال وجود حیات فرازمینی را رد نکرد و گفت که رویکردی علمی برای این تحقیق در پیش گرفته است.

منبع: wionews

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *