تعدیل نیرو ۵۰ تا ۷۵ درصدی در توییتر!



طبق یک یادداشت داخلی، ایلان ماسک، مالک جدید توییتر از امروز، جمعه شروع به تعدیل نیرو گسترده در این شبکه اجتماعی می‌کند، البته دسترسی برخی کارمندان از همین حالا قطع شده است.

در حالی که تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره تعدیل نیرو گسترده در توییتر از سوی منابع مختلف منتشر شده بود، ایلان ماسک چنین موضوعی را رد می‌کرد. اما حالا طبق یک یادداشت داخلی، این موضوع رنگ واقعیت به خودش گرفته است.

این یادداشت که از سوی نیویورک تایمز و واشنگتن پست منتشر شده، از کاهش نیروهای توییتر برای قرارگیری این شبکه اجتماعی در مسیری سالم خبر می‌دهد: «در تلاش برای قرار دادن توییتر در مسیری سالم، ما روز جمعه وارد فرایند دشواری برای کاهش نیروی کار جهانی خود می‌شویم.»

تمام کارمندان یک ایمیل از سوی توییتر دریافت می‌کنند

ایلان ماسک می‌خواهد برای تمام کاربران روز جمعه یک ایمیل ارسال کند، اما مسلما همه آن‌ها اخراج نمی‌شوند. در حقیقت افرادی که ایمیل را از طریق حساب کاری‌شان دریافت کنند، به کار در توییتر ادامه می‌دهند و کارمندانی که این ایمیل را از طریق حساب شخصی‌شان دریافت کنند، یعنی اخراج می‌شوند.

در ایمیل به کارمندان یادآوری شده که اطلاعات محرمانه کمپانی را در شبکه‌های اجتماعی یا با رسانه‌ها به اشتراک نگذارند. همچنین در این ایمیل گفته شده که دفاتر بطور موقت بسته و دسترسی‌ها تعلیق می‌شوند تا از امنیت کارمندان و همچنین سیستم‌های توییتر و اطلاعات مشتریان اطمینان حاصل شود.

در حال حاضر نمی‌دانیم ایلان ماسک چه تعداد از کارمندان توییتر را اخراج می‌کند و گزارش‌ها در این زمینه متفاوت هستند. در حقیقت گزارش‌ها از تعدیل ۵۰ تا ۷۵ درصد نیروها خبر داده‌اند که در هر صورت به معنای اخراج هزاران نیرو خواهد بود. طبق اطلاعات اواخر ۲۰۲۱، توییتر بیش از ۷۰۰۰ کارمند دارد.

البته این اولین باری نیست که ثروتمندترین فرد جهان دست به اخراج نیروهای توییتر می‌زند. در حقیقت در همان روز اول و تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، چندین مدیر ارشد از جمله مدیرعامل توییتر، «پاراگ آگراوال» اخراج شدند. حالا باید منتظر ماند و دید ایلان ماسک چند درصد از کارمندان توییتر را اخراج می‌کند.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *