تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!


نسخه واتس‌اپ برای ویندوز سرانجام پس از سال‌ها، در مرداد ماه منتشر شد. پلتفرم پیام‌رسان متعلق به شرکت متا اکنون ویژگی‌های جدیدی از جمله میانبرها، نمایش وضعیت آنلاین، نظرسنجی و موارد دیگری را برای کاربران نسخه بومی ویندوز این برنامه ارائه کرده است.

طبق گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ به‌روزرسانی جدیدی برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا برنامه بومی ویندوز خود که از طریق استور مایکروسافت در دسترس است، منتشر کرده که ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد. اولین ویژگی، قابلیتی است که کاربران از طریق آن می‌توانند مدیریت کنند که چه افرادی بتوانند زمان آنلاین بودن آن‌ها را مشاهده کنند.

تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!

کاربران می‌توانند در بخش Last Seen and the Online قسمت حریم خصوصی (Privacy) موجود در تنظیمات، وضعیت نمایش آنلاین بودن خود را مدیریت کنند. در این قسمت می‌توان یکی از چهار گزینه تمام افراد (Everyone)، مخاطبان من (My contacts)، مخاطبان من به جز (My contacts except) و هیچکس (Nobody) را انتخاب کرد.

اگر اخبار قبلی مربوط به محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان را دنبال کرده باشید، احتمالا بدانید که برخی کاربران در نسخه بتا iOS و اندروید این اپلیکیشن به قابلیت ایجاد نظرسنجی دسترسی پیدا کرده‌اند. حالا امکان ایجاد و مشاهده نظرسنجی در نسخه ویندوز واتس‌اپ نیز فراهم شده است.

امکان ساخت نظرسنجی فقط برای آزمایش‌کنندگان بتا ارائه شده، اما تمام کاربران می‌توانند نظرسنجی‌های ایجاد شده را مشاهده و در آن‌ها شرکت کنند. همچنین اگر در موبایل خود به این ویژگی دسترسی داشته‌اید، می‌تواند نظرسنجی‌های ایجاد شده در موبایل خود را نیز از طریق نسخه ویندوز مشاهده کنید.

تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!

قابلیت جزئی دیگری مانند بزرگ‌نمایی و کوچک کردن عکس‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده در چت‌های واتس‌اپ و دریافت نوتیفیکیشن‌ها هنگام تماس نیز به نسخه بتا اپلیکیشن اضافه شده است. علاوه بر این، لیستی از میانبرهای صفحه کلید برای کارهایی مانند باز کردن بخش گیف و ایموجی‌ها، شروع چت جدید و موارد دیگری به تنظیمات واتس‌اپ اضافه شده است که در تصویر بالا جدول آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!

همانطور که گفتیم این قابلیت‌ها در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته و در حال حاضر فقط آزمایش‌کنندگان نسخه بتا به آن‌ها دسترسی دارند.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *