عکس| جزئیات کراس اور چینی که به زودی به ایران می‌اید


آیدین خوردوستان، مدیرعامل خودروسازان بم گفت کراس اوور چینی BAC X3 به عنوان محصول جدید این شرکت خودروسازی محسوب می‌شود که در بهمن ماه تولید آزمایشی آن را آغاز خواهیم کرد. وی افزود با آغاز تولید انبوه آن در سال 1402 قصد داریم این کراس اوور را در اردیبهشت ماه به بازار عرضه کنیم. ضمن اینکه این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو کرمان به نمایش در خواهد آمد.

مشخصات کراس اوور چینی BAC X3

مدیرعامل خودروسازان بم در خصوص مشخصات BAC X3 عنوان کرد این خودرو که در ردیف کراس اوورهای کامپکت یا جمع‌وجور قرار دارد از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد؛ این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 102 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

عکس| جزئیات کراس اور چینی که به زودی به ایران می‌اید

BAC X3 جزو خودروهای چینی کم مصرف محسوب می‌شود که از امکانات متعددی نظیر سیستم رانندگی هوشمند، کروز کنترل، سیستم مالتی مدیا 8 اینچ، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید بهره می‌برد. از امکانات ایمنی آن نیز می‌توان به سیستم‌های ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC اشاره کرد.

تصاویر منتشر شده از این خودرو حاکی از آن است محصول جدید شرکت خودروسازان بم به برند جیلی تعلق دارد و نام اصلی این خودرو جیلی X3 pro است. از رقبای این خودرو در بازار ایران نیز می‌توان به ام وی ام ایکس 22 پرو مدیران خودرو و جک اس 3 کرمان موتور اشاره کرد.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *