تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50RU762S مجموعه کاملی از تمامی ویژگی های عالی

در این تلویزیون ۵۰ اینچی از یک پنل VA با کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ استفاده شده که قابلیت میلیاردها رنگ غنی و نور پس زمینه LED دارد. به همه این ها باید ویژگی کاهش دهنده نویز تصاویر – HDR۱۰ را نیز اضافه کرد.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43RH614N

در مجموع تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50RU762S از لحاظ کیفیت تصویر حرف زیادی برای گفتن دارد و تماشای فیلم و سریال روی آن لذت بخش است.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43RH614N

در بخش قابلیت های هوشمند، وجود نسخه ۱۱.۰ و به روز سیستم عامل اندروید خودنمایی می کند. یک پردازنده ۴ هسته ای در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و البته ۴ گیگابایت حافظه رم، بخش سخت افزاری این محصول را تشکیل می دهد. رم ۴ گیگابایتی به وضوح در سرعت انجام کار ها و باز کردن برنامه های مختلف حس می شود و یکی از مزیت های اصلی این تلویزیون به شمار می رود.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43RH614N

دارای یک گیرنده دیجیتال با پشتیبانی از شبکه های HD صدا و سیما (HEVC) است تا خریدار نیاز به صرف هزینه جداگانه برای خرید گیرنده نداشته باشد.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل GTV-43RH614N

به همه این ها باید قابلیت های Live Play Back، Digital Recording، Mirroring و Time shift را نیز اضافه کرد. در مجموع این تلویزیون، محصولی است که به راحتی قادر به جلب رضایت همه خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *