پیام‌رسان سیگنال به روزرسانی داد


حالا نوبت به پیام‌رسان امن سیگنال رسیده تا ویژگی استوری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همانطور که می‌توان حدس زد، این قابلیت در سیگنال تفاوت چندانی با اینستاگرام و سایر اپ‌ها ندارد.

این ویژگی که امکان اشتراک‌گذاری تصاویر، ویدیوها و متون را به مدت ۲۴ ساعت برای کاربران فراهم می‌کند، اولین بار ماه گذشته میلادی معرفی شد و در اختیار کاربران نسخه بتا قرار گرفت. اما حالا این ویژگی به صورت نهایی در آخرین نسخه سیگنال برای کاربران اندروید و iOS قرار گرفته و کاربران دسکتاپ هم در آینده نزدیک به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

قابلیت استوری در سیگنال

پیام‌رسان Signal چندین گزینه شخصی‌سازی در اختیارتان قرار می‌دهد که برای دسترسی به آن‌ها باید به تنظیمات و سپس Stories بروید. در اینجا می‌توانید افرادی که می‌توانند استوری‌های شما را ببینند، مشخص کنید و امکان مخفی کردن استوری‌ها از افراد خاص هم وجود دارد.

پیام‌رسان سیگنال به روزرسانی داد

افرادی که استوری‌های شما را می‌بینند، می‌توانند به آن واکنش نشان دهند یا کامنت برایتان بفرستند.

مانند تمام ویژگی‌های سیگنال، قابلیت استوری هم به صورت سرتاسری رمزگذاری شده، بنابراین هیچ فردی حتی خود سیگنال نمی‌تواند استوری‌ها را ببیند، البته منظور افرادی است که استوری‌ها را از آن‌ها مخفی می‌کنید.

استوری‌ها پس از ۲۴ ساعت بصورت خودکار حذف می‌شوند، البته قبل از این مدت زمان هم می‌توانید آن‌ها را بطور دستی پاک کنید.

در حالی که شاید فکر کنید اضافه شدن استوری به یک پیام‌رسان امن کمی غیرمنطقی است، اما سیگنال می‌گوید استوری‌ها یکی از خواسته‌های اصلی کاربران بوده است. البته می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، آن را غیرفعال کنید یا در اختیارتان قرار نگیرد. همچنین سیگنال غیرفعال شدن این قابلیت را به دیگران اطلاع نمی‌دهد.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *