فیلم | لو رفتن تصاویر گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ


گلکسی S23 اولترا اکنون قبل از معرفی رسمی در تاریخ 12 بهمن‌ماه، اولین نمایش واقعی خود را انجام داده است. گوشی پرچمدار سامسونگ توسط یک فروشگاه خرده‌فروشی در نیکاراگوئه به نمایش گذاشته شده که طراحی و همچنین تست زوم اولیه دوربین آن را نشان می‌دهد.

درحالی‌که سامسونگ تلاش کرده است تا قبل از معرفی رسمی، از انتشار اطلاعات جدید درباره آن جلوگیری کند، بیشتر جزئیات مربوط به گلکسی S23 اولترا در هفته‌های گذشته به بیرون درز کرده است. همچنین اکنون برای اولین‌بار نسخه‌ای از این دستگاه در ویدیوهایی به نمایش گذاشته شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

این گوشی‌ها هم‌اکنون در فروشگاه خرده‌فروشی به نمایش گذاشته شده‌اند و به‌نظر می‌رسد برای فروش آماده هستند. همچنین از طریق برنامه دوربین، فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و حالت عکاسی 200 مگاپیکسلی آن نیز تأیید شده است.

دوربین S23 اولترا

تست زوم دوربین گلکسی S23 اولترا

ویدیوی دوم به زوم گلکسی S23 اولترا مربوط می‌شود که در آن کاربری با استفاده از پرچمدار آینده سامسونگ درحال تست زوم 100 برابری آن است. در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید، کاربر می‌تواند با استفاده از این قابلیت، بالای یک کوه بسیار بلند را تماشا کنید.

علاوه بر این موارد، همین فروشگاه خرده‌فروشی تصاویری را از جعبه‌های گلکسی S23 پلاس نیز به اشتراک گذاشته است. می‌توان انتظار داشت که به‌زودی ویدیوهای مشابهی از این نسخه از پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شود.

فیلم | لو رفتن تصاویر گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ

طبق اطلاعات فاش‌شده، گلکسی S23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 استفاده می‌کند. این گوشی نمایشگر 6.8 اینچی از نوع داینامیک امولد 2x با رزولوشن 1440p دارد و با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود.

پرچمدار سامسونگ در پنل پشتی از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین تله‌فوتو با امکان زوم 3 و 10برابری و یک دوربین فوق عریض بهره می‌برد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *