فیلم | فناوری به کار گرفته شده در این پهپاد هوش را از سر می‌پراند!



DJI که آن را بیشتر به‌دلیل پهپادهای باکیفیت و هوشمندش می‌شناسیم اکنون سومین مدل تجاری سری Mavic 3 را با نام Mavic 3M معرفی کرد. این شرکت قبلاً از Mavic 3E و Mavic 3T نیز رونمایی کرده بود. پهپاد جدید این برند درواقع ادامه‌دهنده‌ی مسیر Maivc 3 Classic است که چندهفته قبل شاهد معرفی آن بودیم. DJI همچنین درحال آماده‌شدن برای عرضه‌ی Mini 3 است. به‌هرحال Mavic 3M به دوربین‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به Mavic 3 و Mavic 3 Cine مجهز شده است.

به‌گفته‌ی DJI، پهپاد Mavic 3M از همان دوربین ۲۰ مگاپیکسلی ۴٫۳ اینچی CMOS مدل Mavic 3 استاندارد استفاده می‌کند. بااین‌حال، دوربین تله‌فوتو این محصول جدید اکنون با حسگر ۴ مگاپیکسلی همراه شده است که نور را در طول‌موج‌های مختلف دریافت می‌کند. به گزارش Notebookcheck، پهپاد Mavic 3M به یک حسگر روبه بالا نیز مجهز شده است که نور خورشید را به‌عنوان فایل تصویری که پهپاد ثبت می‌کند، درنظر می‌گیرد و از آن هنگام پردازش تصاویر دوبعدی استفاده می‌کند.

DJI همچنین یک ماژول سینماتیک بی‌درنگ (RTK) برای موقعیت‌یابی روی Mavic 3M قرار داده است که به این پهپاد اجازه می‌دهد نمای کلی دقیقی از مناظر ایجاد کند. همان‌طور که در ویدیو معرفی این محصول اشاره می‌شود، DJI درنظر دارد کسب‌وکارها از پهپاد جدید آن در امور مختلفی مثل کشاورزی استفاده کنند؛‌ اگرچه حداکثر زمان پرواز این محصول با هربار شارژ کامل ۴۳ دقیقه‌ است و برای چنین فعالیت‌های کم به‌نظر می‌رسد. DJI تا این‌لحظه قیمت و تاریخ عرضه‌ی این پهپاد را اعلام نکرده است.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *