عکس | پای بازی‌ها به داخل خودروهای bmw کشیده شد!


نگارعلی_ AirConsole نام تجاری یک پلتفرم نرم افزاری مبتنی بر فضای ابری است که توسط شرکتی به نام N-Dream توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

عکس | دندان‌های ترسناکی که از دهان افعی اقیانوس بیرون می‌جهند!

عکس | چرا نیسان برای این زیبای پر قدرت الکتریکی اسم اصیل ایرانی گذاشت؟

شرکت خودروسازی ب‌ام‌و در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که در حال حاضر این نرم‌افزار برای دستگاه‌های مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و رایانه‌های شخصی موجود است، اما همچنین با نمایشگرهای منحنی بزرگی که در مدل‌های اخیر مانند BMW i4 2022 و BMW iX 2023 دیده می‌شود، ادغام خواهد شد.

بازی‌ها روی صفحه نمایش داده می‌شوند و یک گوشی هوشمند به‌عنوان کنترل‌کننده عمل می‌کند. بازیکنان برای شروع بازی به سادگی یک کد QR را اسکن می کنند. BMW آن را راهی برای مقابله با زمان در هنگام نشستن در ماشین می داند.

استفان دوراک، معاون ارشد توسعه شرکت متصل گروه BMW، در بیانیه‌ای گفت: «این نوآوری باعث می‌شود هر موقعیت انتظاری در داخل خودرو، لحظه‌ای لذت‌بخش باشد».

عکس | پای بازی‌ها به داخل خودروهای bmw کشیده شد!

ب‌ام‌و جزئیاتی در مورد اینکه آیا عملکرد بازی هنگام حرکت وسیله نقلیه برای جلوگیری از حواس پرتی قفل می شود یا خیر ارائه نکرد، اما این انتظار می رود.

AirConsole ادعا می کند که بیش از 180 بازی در کاتالوگ خود دارد، اما مشخص نیست چه چیزی برای رانندگان BMW ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این خودروساز تنها گفته است که “مجموعه ای از بازی های تک نفره و چند نفره” ارائه خواهد شد.

BMW از سال 2018 به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری (OTA) را برای عملکردهای سرگرمی اطلاعاتی ارائه می‌کند، بنابراین این امکان وجود دارد که از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری، بازی‌ها به خودروهای موجود اضافه شود.

تسلا مدتی است که بازی داشبورد را در خودروهای خود ارائه کرده است، اما ب ام و احتمالا اولین خودروساز قدیمی خواهد بود که این ویژگی را اضافه می کند.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *