عکس | موتورسیکلت برقی و پرآپشن جدید هوندا برای بازار اروپا


هوندا به تازگی طی نمایشگاه EICMA Milan Motorcycle Show از اولین موپد الکتریکی خود با نام EM۱ در اروپا رونمایی کرد. بنا به اعلام شرکت هوندا، انتظار می‌رود موتور سیکلت برقی EM۱ تابستان بعدی روانه بازار اروپا شود. این موتور جمع و جور شهری به طور دقیق Honda Electric Moped نام گرفته و یکی از مجموع ۱۰ موتور سیکلت الکتریکی جدیدی است که هوندا به عرضه آن‌ها تا سال ۲۰۲۵ متعهد شده است.

این موپد برقی جدید از باتری Honda Mobile Power Pack بهره می‌برد و بر اساس برآوردها، با یک بار شارژ می‌تواند مسافت حداقل ۴۰ کیلومتر را طی کند. طراحی نمای بیرونی این موتور سیکلت هوندا هم ساده، بدون شلوغ‌کاری و کاربردی ولی در همان حال جذاب به نظر می‌آید. EM۱ مجهز به یک موتور توپی چرخ (Hub Motor) در قسمت عقب است. ضمن اینکه رکاب برای سرنشین دوم و باربندی در عقب برای حمل بار دارد. احتمالاً هوندا با عرضه موتور سیکلت برقی EM۱ قشر جوان را هدف گرفته است، ولی در مقطع کنونی جزئیاتی در مورد قیمت آن در دسترس نیست.

موتورسیکلت برقی جدید هوندا برای بازار اروپا / عکس

با توجه به استفاده موپد الکتریکی هوندا ای ام وان از یک باتری Honda Mobile Power Pack واحد، می‌توان گفت که این موپد قدرت چندانی نخواهد داشت. این موتور سیکلت الکتریکی جدا از شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری، دارای حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعتی است. احتمال دارد HM۱ در اروپا در دسته موپدهای L۱e-B قرار بگیرد.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *