عکس | طرح و تغییرات انقلابی هیوندای سانتافه جدید


نسل جدید سانتافه اکنون تست‌های جاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و برخی عکاسان تصاویر پروتوتایپ آن را حین این تست‌ها شکارکرده‌اند. حالا طراحان و گرافیست‌های سایت روسی Kolesa با دقت در جزئیات آن تصاویر، برداشت خود را از نسل پنجم سانتافه به نمایش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

طرح کامپیوتری که گرافیست‌های Kolesa خلق کرده‌اند، هر سه نمای جلو، جانبی و عقب هیوندای سانتافه را به تصویر می‌کشد. با توجه به سابقه خوب و دقت بالایی که طراحان Kolesa در تجسم نسل بعدی خودروهای مختلف دارند، می‌توان با اطمینان بالایی گفت نسل آتی سانتافه نیز کمابیش مشابه با این طرح‌ها خواهند بود.

تحول در طراحی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴

همانطور که مشاهده می‌کنید، هیوندای سانتافه بعدی از نظر طراحی کاملا متحول می‌شود و با چهره‌ای بسیار متفاوت از نسل کنونی به دست مشتری مشتریان خواهد رسید. مثل نسل اخیر کیا موهاوی، سانتافه جدید هم دارای بدنه‌ای جعبه‌ای شکل خواهد بود و سقفی به رنگ مشکی خواهد داشت.

عکس | طرح و تغییرات انقلابی هیوندای سانتافه جدید

فرم بدنه هیوندای سانتافه جدید محصولات لندرور را تا حدودی در ذهن تداعی می‌کند. طراحان Kolesa چراغ‌های اصلی نسل بعدی سانتافه را با گرافیکی مشابه به حرف H انگلیسی تصور کرده‌اند. این سبک جدید نیست و هیوندای مشابه آن را قبلا در ون استارگیزر استفاده کرده؛ این ون در اندونزی و فیلیپین به فروش می‌رسد.

در نمای عقب، فرم بسیار باریک و طویل چراغ‌ها شاخص‌ترین ویژگی هیوندای سانتافه است. این چراغ‌ها از ون استاریا به امانت گرفته شده‌ و از سقف تا سپر امتداد دارند. همانند استاریا، این چراغ‌ها از گرافیک پیکسلی برخوردار هستند. اگر در این نما شما هم سانتافه را مشابه با کادیلاک اسکلید می‌بینید، باید گفت تنها نیستید!

در رابطه با طراحی داخلی نسل پنجم هیوندای سانتافه، فعلا اطلاعات یا طرحی در اختیار نیست. انتظار می‌رود این نسل از کراس‌اوور پرفروش کره‌ای نیمه دوم سال آینده رونمایی و به عنوان مدل ۲۰۲۴ به فروش برسد.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *