عکس | با غول‌های سیاه میدان نبرد آشنا شوید


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که ممکن است تنها مدت‌ها پس از طراحی یا استقرار آنها در مورد وجود آنها بیاموزیم، با این که بسیاری از این پروژه‌ها کاملاً محرمانه هستند، ما تمام تلاش خود را برای جمع‌آوری تعداد انگشت شماری از آن‌ها انجام دادیم.

BAE Systems Aadaptiv Technology

ساخته شده توسط BAE Systems AB، سطح پیشرفته استتار فعال نصب شده در سیستم Adaptiv از تشخیص دشمن، به ویژه فناوری دید در شب مادون قرمز جلوگیری می کند. این تانک از شبکه ای از صفحات شش ضلعی Pletier ساخته شده‌است.

BAE Systems فناوری استتار نظامی Adaptiv مادون قرمز را در سال 2011 معرفی کرد و آن را با “صفحه نمایش تلویزیون حرارتی” مقایسه کرد. با حدود 1000 قطعه شش ضلعی که کناره های وسایل نقلیه روکش فلزی مانند حامل های شخصی و مخازن را پوشش می دهد.

عکس | از پهپاد چشم جغد روسیه تا ربات گربه وحشی؛ در میدان نبرد چه می‌گذرد؟

ربات گربه وحشی

فریب طراحی نامناسب این خلقت را نخورید، زیرا این «گربه وحشی» Boston Robotics برای تسخیر هر نوع محیطی ساخته شده است. همانطور که از ظاهر تقریباً شایان ستایش آن می توان فهمید، این یک واحد رزمی نیست. این ربات برای انتقال محموله یا اطلاعات از طریق زمین های ناهموار، برفی یا شنی، بدون مانع است. WildCat در بخش دویدن تحت آزمایش‌های سختی قرار گرفته است و ثابت کرده است که تقریباً غیرقابل توقف است مگر در خائنانه‌ترین یا صعب العبورترین زمین‌ها و آتش سنگین دشمن.

عکس | از پهپاد چشم جغد روسیه تا ربات گربه وحشی؛ در میدان نبرد چه می‌گذرد؟

خودروی زرهی Arquus Scarabee

Arquus در کمال تعجب یک شعبه ولوو است که این دستگاه حجیم را در نمایشگاه هوایی پاریس 2019 رونمایی کرد. Scarabee با وجود فریم سنگین خود، یک خودروی زرهی سبک است که دارای موتورهای الکتریکی و ICE است.

عکس | از پهپاد چشم جغد روسیه تا ربات گربه وحشی؛ در میدان نبرد چه می‌گذرد؟

پهپاد چشم جغد

در واقع، پهپاد Owl-Eye یک هواپیمای بدون سرنشین است که به شکل جغد پنهان شده و برای شناسایی دشمن طراحی شده است و به اشتباه به عنوان یک پرنده بی خطر شناخته می شود. این ابتکار روسیه منحصر به طیف تقریباً خنده‌دار پیشرفت‌های نظامی فن‌آوری منحصربه‌فرد این کشور است. در حالی که ممکن است فکر کنید سربازان آموزش دیده با فناوری تقویت بینایی به راحتی تفاوت بین جغد رباتیک و جغد واقعی را تشخیص می دهند، از اینکه چقدر شبیه سازی ها برای Owl-Eye موثر بوده اند شگفت زده خواهید شد!

عکس | از پهپاد چشم جغد روسیه تا ربات گربه وحشی؛ در میدان نبرد چه می‌گذرد؟

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *