عکس | این خودرو گران‌ترین BMW M2 مدل 2023 است


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، BMW M۲ یک نسخه با عملکرد بالا از خودروهای BMW سری ۲ است که توسط بخش موتوراسپرت BMW، BMW M GmbH توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

عکس | این سکه 600 ساله، از دل وایکینگ‌ها آمده‌است!

تصاویر | بنتلی برگ برنده‌اش را رو کرد؛‌ تهدیدی برای بنز و رولزرویس

M۲ از شاسی F۸x از M۳/M۴ با کد F۸۷ استفاده می کند و دارای موتور قدرتمندتر و پاسخگوتر، توربوشارژر و کمی اصلاح شده BMW سری N۵۵ است و جانشینان آن، M۲ Competition و M۲ CS، دارای یک موتور توربوشارژ دوقلو با عملکرد بالا هستند.

عکس | این خودرو گران‌ترین BMW M2 مدل 2023 است

قیمت BMW M۲ ۲۰۲۳ از ۶۲۲۰۰ دلار (بدون هزینه مقصد) شروع می شود. انتخاب رنگ محبوب Alpine White و Zandvoort Blue هزینه ای ندارد، اما استفاده از رنگ های متالیک، مانند تورنتو قرمز متالیک، ۶۵۰ دلار اضافی را می‌طلبد.

عکس | این خودرو گران‌ترین BMW M2 مدل 2023 است

در همین حال، چرم گزینه اصلی تودوزی M۲ ۲۰۲۳ بدون نیاز به پرداخت اضافی است. با این حال، چرم مرینو مشکی با برجسته‌ترین رنگ‌ها ۹۹۰۰ دلار است. این پکیج شامل سقف کربنی M، تزئینات داخلی فیبر کربنی و صندلی‌های سطلی کربنی M است اما در مارس ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود.

عکس | این خودرو گران‌ترین BMW M2 مدل 2023 است

با تکمیل بقیه بسته‌های اختیاری، بسته Shadowline که عناصر بیرونی مشکی و سر اگزوز را اضافه می‌کند و بسته Lighting که چراغ‌های LED کامل تطبیقی و نور بالا خودکار را اضافه می‌کند، به ترتیب ۳۰۰ و ۶۵۰ دلار به هزینه کلی اضافه می‌کنند.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *