دو قابلیت جدید اینستاگرام در تازه‌ترین بروزرسانی


کاربران اینستاگرام ‌در بروزرسانی جدید این شبکه اجتماعی می‌توانند به دو قابلیت جدید دسترسی داشته باشند. یکی از این قابلیت‌ها، پنهان کردن پست‌های فید براساس کلید واژه است. قابلیت دیگر که Quiet Mode نام دارد، برای مدت زمانی معلوم، دریافت نوتیفیکیشن‌ها را کاملاً قطع می‌کند.

دو قابلیت جدید اینستاگرام در تازه‌ترین بروزرسانی

با استفاده از قابلیت‌ پنهان کردن پست‌ها براساس کلید واژه، این امکان برای کاربران فراهم می‌شوند تا بتوانند کنترل بیشتری روی پست‌های فید داشته باشند. برای مثال می‌توانند پست‌های حاوی کلید واژه‌هایی مانند تناسب اندام و رژیم را حذف کنند. این قابلیت می‌تواند به والدین کمک کند تا کنترل بیشتری روی فعالیت فرزندان خود در اینستاگرام داشته باشند. نگرانی‌های بسیاری در مورد فعالیت نوجوانان در اینستاگرام مطرح می‌شود و متا می‌خواهد با چنین قابلیت‌هایی به والدین کمک کند تا نظارت بیشتری بر فعالیت فرزندان خود داشته باشند. به علاوه چنین قابلیت‌هایی برای سایر کاربران نیز کاربرد دارد و می‌تواند نیازهای آنها را در کار کردن با یک شبکه اجتماعی مرتفع سازد. در قابلیت پنهان کردن پست‌ها براساس کلید واژه، توضیحات کپشن و هشتگ‌ها فیلتر می‌شوند.

دو قابلیت جدید اینستاگرام در تازه‌ترین بروزرسانی

قابلیت جدید اینستاگرام: Quiet Mode

همانطور که گفته شد یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اینستاگرام حالت Quiet Mode است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند برای مدت زمان مشخصی، دریافت نوتیفیکیشن‌ها را به صورت کامل قطع کنند. برای مثال برخی کاربران ترجیح می‌دهند در ساعات کاری یا شب‌ها در زمان استراحت هیچ نوتیفیکیشنی از اینستاگرام دریافت نکنند. این کاربران به راحتی می‌توانند با فعال کردن حالت Quiet Mode، به صورت کامل و در بازه زمانی مشخص شده، دریافت نوتیفیکیشن‌ها را قطع کنند.

اینستاگرام به صورت خودکار به نوجوانانی که زمان طولانی را در شب‌ها در این شبکه اجتماعی زمان می‌گذرانند، فعال سازی این حالت جدید را پیشنهاد می‌دهد.

در سال ۲۰۲۱، گزارشی در مورد متا منتشر شد که نشان می‌دهد این شبکه اجتماعی می‌هواند تأثیرات مخربی روی کابران نوجوان داشته باشد. قابلیت‌های جدید اینستاگرام با این هدف در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند تا بتوانند چنین تأثیراتی را به حداقل برسانند.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *