دستور توقف فعالیت پیج ابراهیم رییسی در اینستاگرام صادر شد


در شرایطی که بیش از ۳ ماه از فیلترینگ اینستاگرام می‌گذرد، به تازگی صفحه اینستاگرامی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم تیک آبی را دریافت کرد که همین موضوع حواشی زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.

پیج اینستاگرام

در همین راستا سایت دولت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فرایند دریافت تیک آبی چندین ماه قبل انجام شده و اکنون اینستاگرام تیک آبی را به صفحه رئیس جمهور اضافه کرده است.

پیج اینستاگرام

متن بیانیه سایت دولت به شرح زیر است: با توجه به صفحات متعدد منسوب به رئیس‌جمهور در شبکه‌های اجتماعی خارجی و انتساب مطالب مخدوش، اقداماتی به‌منظور تشخیص اصالت برای کاربران از ماه‌ها قبل انجام شد که اخیرا یکی از شبکه‌ها به آن ترتیب اثر داد. همچنان‌که در تصویر مشخص است آخرین مکاتبه و پاسخ آن شبکه، مربوط به تیر ماه است.

دستور توقف فعالیت پیج اینستاگرام رئیس جمهور

مهدی رحیمی، مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در واکنش به فضاسازی‌ها و حواشی که در خصوص تیک آبی اینستاگرام صفحه سید ابراهیم رئیسی ایجاد شده در صفحه توییتری خود نوشت: پس از ایجاد محدودیت مراجع اینترنتی بر روی اینستاگرام، رئیس‌جمهور دستور توقف فعالیت صفحه منسوب به ایشان را داد. با وجود اطلاع‌رسانی در خصوص فرآیند دریافت تیک آبی صفحه دکتر رئیسی در اینستاگرام جهت تشخیص اصالت، هنوز برخی مشغول سناریوسازی هستند. در پی اغتشاشات و ایجاد محدودیت مراجع امنیتی برای اینستاگرام، دکتر رئیسی دستور به توقف فعالیت صفحه منسوب به ایشان داد و در این مدت، مطلبی بارگذاری نشده است.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *