حمله قارچ‌ها را با جستجوی نام سریال تجربه کنید


قسمت دوم سریال The Last of Us دیروز از شبکه HBO پخش شد و حالا گوگل ایستراگ جدیدی را برای این سریال به موتور جستجوی خود اضافه کرده است. این ایستراگ مربوط به همه‌گیری قارچ‌های سرچماقی است که در داستان بازی و سریال نقش کلیدی دارند.

گوگل به مناسبت پخش سریال تلویزیونی The Last of Us از شبکه HBO به کاربران اجازه می‌دهد تا در موتور جستجوی این شرکت به افکت جالبی دسترسی داشته باشند. اگر در گوگل نام The Last of Us را جستجو کنید، در پایین صفحه دکمه قرمز رنگی را می‌بینید. اگر روی این دکمه کلیک کنید، قارچ‌ها روی نمایشگر شما ظاهر می‌شوند.

افکت قارچ‌ها متحرک است و در دسکتاپ هر چقدر بیشتر روی این دکمه قرمز رنگ کلیک کنید، قارچ‌های بیشتری را مشاهده خواهید کرد. اما در موبایل ظاهراً فقط سه بار می‌توانید روی این دکمه بزنید و تعداد قارچ‌ها را افزایش دهید.

حمله قارچ‌ها را با جستجوی نام سریال تجربه کنید

درنهایت اگر روی دکمه X کلیک کنید، قارچ‌ها از صفحه پاک می‌شوند. همچنین می‌توانید با دکمه اشتراک‌گذاری، لینک این صفحه را برای بقیه بفرستید تا آن‌ها هم بتوانند این افکت را امتحان کنند.

سریال «لست آف آس» برخلاف بازی، اطلاعاتی بیشتری درباره منشأ همه‌گیری قارچ‌ها در این داستان ارائه کرده و انتشار این ایستراگ هم‌زمانی مناسبی با پخش قسمت دوم سریال داشته است.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *