تصاویر |‌ مدل جدید ماشین چینی محبوب بازار ایران /در چین کمتر از 600 میلیون در ایران بالای ۱.۵ میلیارد!


خودروهای محبوب این روزهای بازار چین، کراس اوورها و شاسی بلندهای لوکسی هستند که مشتریان بسیاری به خود جذب می‌کنند. یکی از جذاب ترین کراس اوورهای این کشور، چری تیگو ۷ پلاس جدید است که به تازگی و پس از مدت‌ها انتظار رونمایی شده است.

قیمت این محصول در بازار چین بین ۱۳ هزار و ۸۰۰ تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ دلار است که به پول ما تقریباً ۴۹۷ الی ۶۰۴ میلیون تومان می‌شود. این خودرو داری ظرفیتی ۵ نفره است و نخستین باری که وجود و حضور آن تأیید شد، سپتامبر سال گذشته بود. به طور کلی تیگو ۷ پلاس حد وسطی برای تیگو ۷ و تیگو ۸ است. خودروی تیگ. ۷ در بازار ایران قیمتی بیش از ۱.۳ میلیارد تومان است.

تصاویر |‌ طراحی متفاوت چری تیگو ۷ پلاس جدید

از جمله تغییرات این خودروی شاسی بلند می‌توان به طراحی ظاهری متفاوت در نمای بیرونی و داخل کابین اشاره کرد. ابعاد تیگو ۷ پلاس به ترتیب طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری عبارت است از: ۴۵۰۰ میلی متر، ۱۸۶۲ میلی متر، ۱۶۹۵ میلی متر و ۲۶۷۰ میلی متر. طول و فاصله محوری نسبت به نسل قبل از فیس لیفت تغییری نکرده اما در عرض شاهد ۲۰ میلی متر افزایش هستیم. همچنین از ارتفاع نزدیک به ۵۰ میلی متر کاسته شده است.

تیگو ۷ پرو یا لاماری ایما ؛ برنده مقایسه کدام شاسی بلند چینی است؟

یکسری تغییرات دیگر در نمای بیرونی تیگو ۷ پلاس به چشم می‌خورد که از جمله آنها می‌توان به رینگ‌های ۱۹ اینچی پنج پره، ستون D سیاه شده برای ایجاد جلوه سقف معلق و گلگیرهای جلو و عقب عریض اشاره کرد. در قسمت جلو پنجره شاهد تعبیه نوارهای کرومی زیبایی هستیم که در مرکز آن لوگوی کمپانی چری جا خوش کرده است.

از جمله عواملی که حس اسپرت بودن به مشتریان می‌دهد می‌توان به چراغ‌های جذاب و لوله‌های اگزوز اشاره کرد چرا که هر دو با روکش کرومی پوشانده شده‌اند. همچنین سقف مجهز به اسپویلر و چراغ‌های ترمز شده است. و اما به داخل کابین تیگو ۷ پلاس می‌رویم تا ببینیم شرکت قدیمی و مطرح چری چه چیزی برای عرضه دارد.

تصاویر |‌ طراحی متفاوت چری تیگو ۷ پلاس جدید

اولین و مهمترین تفاوت بین کابین این شاسی بلند با مدل‌های قبلی، ترکیب رنگی است که شاهد آن خواهیم بود. رنگ قرمز و مشکی ماگنولیا، کنسول مرکزی مزین به نوار کرومی زیبا و روکش درها و پشتی سر دست به دست هم می‌دهند تا مشتری رضایتش جلب شود.

تعبیه دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی ال سی دی و همچنین صفحه ابزار متصل به صفحه مرکزی نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این خودرو خواهد بود. فرمان به شکل D است و سیستم اطلاعات سرگرمی از سیستم عامل Chery’s Lion ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی چری تیگو ۷ پلاس

زیر کاپوت کراس اوور جدید چری یک پیشرانه ۱.۶ لیتری قرار دارد که می‌تواند حداکثر ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه در این خودرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌شود. از جمله تجهیزات فنی که تیگو ۷ پلاس دارد می‌توان به سیستم کمک رانندگی L۲+ با سیستم کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

تصاویر |‌ طراحی متفاوت چری تیگو ۷ پلاس جدید

نمایشگر هدآپ شیشه جلو، عملکرد مه زدایی خودکار، سانروف پانوراما ۱.۱ متر مربعی، سیستم صوتی سفارشی سونی، شش کیسه هوا، سنسورهای کیفیت هوای AQS و سنسورهای PM۲.۵ از دیگر امکانات این خودرو هستند.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *