تصاویر | ابرخودروی بی‌نظیر ایتالیایی با قیمت نجومی ۶۶ میلیارد تومانی!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت پینین فارینا مشخصات و عملکرد ابرمناشین جدیدش را مشخص کرد که شامل ۱۹۰۰ اسب بخار قدرت، حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت در ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ دو ثانیه‌ای است.

پنین‌فارینا باتیستا بیشتر عملکرد چشمگیر خود را مدیون تصمیم خود برای تبدیل شدن به تمام الکتریکی است که با سیستم خنک‌کننده منحصربه‌فرد عملکردی درخشان دارد. خودروهای برقی سریع‌تر از خودرو های بنزینی هستند؛ زیرا گشتاور آنها در مدت زمان ‌کوتاه‌تری اعمال می‌شود.

تصاویر | ابرخودروی جدیدی که مرزهای سرعت را جابه‌جا می‌کند

این واکنش گشتاور به این دلیل اتفاق می‌افتد که خودرو های تمام الکتریکی دارای گیربکس نیستند. در این میان خودرو های گاز سوز در مسافرت های طولانی عملکرد بهتری دارند. چرا خودروهای برقی معمولاً برای سفر با سرعت بیش از ۱۰۰ مایل در ساعت مشکل دارند، و تولیدکنندگان اغلب حداکثر سرعت آنها را برای حفظ مصرف باتری محدود می کنند.

اما باتیستا این محدودیت را شکسته و توانسته شارژ شدن از ۲۰% تا ۸۰% را در کمتر از ۲۵ دقیقه در خودرو خود فراهم کند. این ماشین با یک بار شارژ کامل ۴۵۰ کیلومتر مسیر را طی می‌کند.

تصاویر | ابرخودروی جدیدی که مرزهای سرعت را جابه‌جا می‌کند

طراحی این خودرو نمایی از طرح‌های این خودروساز ایتالیایی برای آینده را پیش رو می‌گذارد و در عین حال به نمونه‌های کلاسیک وفادار مانده است. اتصال دائم به اینترنت پرسرعت و جمع‌آوری داده‌های پیشرفته از طریق سیستم تله‌متری از دیگری امکانات این ابرخودروی زیباست.

منبع: سان

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *