تاریخ رونمایی از پلی استیشن ۶ مشخص شد



این سند به‌عنوان بخشی از تحقیقات اداره رقابت و بازار بریتانیا در مورد خرید ۶۸ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت منتشر شده که سونی پیش‌تر مخالفت خود را با این معامله اعلام کرده بود. در این سند ۲۲ صفحه‌ای آمده که سونی اعتقاد دارد معامله مذکور به رقابت، بازیگران صنعت و کاربران آسیب می‌رساند.

به گفته مایکروسافت، این ادغام رقابت را بر بازاری که سونی مدت‌هاست بر آن تسلط داشته، افزایش می‌دهد. این غول آمریکایی هم‌چنین اذعان کرد که عناوین انحصاری PS5 به بازی‌های انحصاری Xbox برتری دارند.

در ادامه این سند، سونی عنوان کرده که با خرید مایکروسافت، دسترسی این شرکت به بازی‌های Call of Duty و سایر عناوین اکتیویژن بلیزارد متوقف خواهد شد. علی‌رغم اینکه تاریخ عرضه پلی استیشن 6 به‌طور محرمانه باقی می‌ماند، اما طبق گزارش‌ها، سونی در این باره به‌طور خاص سال 2027 را به‌عنوان تاریخ عرضه کنسول آینده خود در نظر گرفته است. با این تفاسیر، PS6 هفت سال پس از عرضه پلی استیشن ۵ وارد بازار خواهد شد.

سونی هم‌چنین در حال آماده شدن برای معرفی نسخه اسلیم PS5 در اوایل سال آینده است. این کنسول دارای یک درایو دیسک با قابلیت جداسازی است و ابعادی منحصر به‌فردی خواهد داشت.

5858



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *