بروزرسانی واتساپ روی دست تلگرام زد!


واتساپ در حال توسعه میانبر جدیدی است که شماره تماس اسپم را بدون شرکت در چت، به‌سرعت مسدود می‌کند. این ویژگی هم‌اکنون در حال آزمایش است و انتظار می‌رود به‌زودی نهایی شود. در حال حاضر، برای مسدودسازی مخاطبین، باید پس از شروع چت، روی دکمه تنظیمات (سه نقطه عمودی کوچک) ضربه بزنید و پس از ورود به منوی فرعی More، برگه “Block” را انتخاب کنید تا مخاطب در واتساپ مسدود شود. خوشبختانه به‌زودی این روند وقت‌گیر، آسان‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد. به‌نقل از WaBetInfo، پایگاهی که پیشرفت‌های جدید این پیام‌رسان را اطلاع‌رسانی می‌کند، واتساپ هم‌اکنون در حال کار بر روی دو میانبر مفید است.

مسدودسازی مخاطبین واتساپ

به‌لطف ویژگی جدید واتساپ، مسدود کردن مخاطبین یا تماس، بسیار آسان می‌شود

به‌زودی، با استفاده از رابط اصلی سرویس، مسدودسازی مخاطبین در آینده امکان‌پذیر خواهد بود. با فشار طولانی بر روی مکالمه یک مخاطب، به‌طور خودکار پنجره‌ای از گزینه‌ها شامل Block ظاهر می‌شود. در اینجا، برای انجام این ترفند کوچک تنها در کلیک لازم است.

واتساپ هم‌چنین قصد دارد تغییرات دیگری را نیز به پیام‌رسان خود اضافه کند. دکمه‌های «حالت بی‌صدا» و «پاسخ» به‌همراه یک‌ میانبر جایگزین در یک قالب یک اعلان پاپ-آپ ارائه خواهند شد. بدین ترتیب، در صورتی‌که پیامی را از یک شماره مشکوک مانند اسپم دریافت کنید، می‌توانید با یک ضربه ساده آن‌را از طریق اعلان به‌طور مختصر و مفید مسدود کنید.

مسدودسازی مخاطبین واتساپ

به‌خاطر داشته باشید میانبر دیگر تنها در شرایطی ظاهر خواهد شد که شماره مبهم بوده یا غیرقابل اعتماد به‌نظر برسد. ویژگی جدید واتساپ علاوه بر ارتقای تجربه کاربری، بسیاری از اقدامات حیاتی کاربر را ساده‌تر کند.

قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبین در واتساپ هم‌چنان در دست توسعه است. در مرحله اول، آزمایش‌کنندگان نسخه بتا به آن دسترسی پیدا می‌کنند تا بتوانند آن‌را آزمایش کرده و هرگونه مشکل یا باگ احتمالی را گزارش کنند. پس از آن، عموم کاربران در قالب به‌روزرسانی نسخه نهایی این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *