واتساپ در تازه‌ترین بروزرسانی خود چه قابلیت‌هایی را ایجاد کرده‌است؟


مدتی پیش واتساپ به طور رسمی تایید کرد که قرار است یکی از بزرگ‌ترین تغییرات تاریخ خود را در نرم افزار پیام رسان خود ایجاد کند. بر این اساس سرانجام کاربران این نرم افزار می‌توانستند پیام های ارسال شده خود را ویرایش نموده و آن‌ها را اصلاح کرده یا اطلاعات جدیدی به آن اضافه کنند.

اکنون اطلاعات جدیدی از این قابلیت در دسترس است و جدیدترین نسخه از واتساپ بتا پیش‌نمایشی از عملکرد آن را ارائه کرده است.

چگونگی عملکرد قابلیت ویرایش پیام ها در واتساپ

به گزارش پایگاه WaBetaInfo، نسخه ۲.۲۲.۲۲.۱۴ واتساپ قرار است مقدمات تعبیه قابلیت ویرایش پیام در این نرم افزار را فراهم کند. همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، همانند تلگرام، در واتساپ هم پس از ویرایش یک پیام، نشانه‌ای در قسمت پایین پیام مشاهده می‌شود که از تغییرات آن خبر می‌دهد. به این ترتیب طرف مقابل متوجه خواهد شد که پیام مربوطه دستخوش تغییر شده است.

واتساپ ویرایش پیام

از سوی دیگر، کاربران واتساپ برای ویرایش هر پیام خود تنها ۱۵ دقیقه فرصت دارند و انجام این کار پس از گذشت این ۱۵ دقیقه امکان‌پذیر نخواهد بود.

البته در صورتی که گوشی شخص دریافت‌کننده در هنگام رسیدن پیام اولیه خاموش بوده و ساعاتی بعد روشن شود، واتساپ نمی‌تواند ویرایش موفقیت‌آمیز پیام را تضمین کند. بنابراین فرد دریافت‌کننده ممکن است نسخه ویرایش‌نشده پیام را مشاهده کند. این اتفاق پیش از این هم زمانی که فردی قصد حذف پیامی برای همه را داشت نیز رخ می‌داد.

واتساپ هنوز به طور دقیق اعلام نکرده که چه زمانی قابلیت حذف پیام ها را به نسخه نهایی نرم افزار اضافه خواهد کرد. با این حال با نصب آخرین نسخه از این پیام رسان و آپدیت کردن دائمی آن می‌توانید در شمار اولین افرادی باشید که پیام‌های ارسالی خود را ویرایش می‌کنید!

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *