گیمرها که راضی باشند، خدا هم راضی است



صفحه‌های مجازی‌اش را نگاه کنید، همه‌اش شده‌است موضوع پینگ و صحبت با گیمرها! عوام فریبی آقا، عوام فریبی. همواره در بسیاری از جلسات رسمی و یا حتی یادداشت‌های برخی صاحب‌نظران سیاسی توجه بنده بر کیفیت بازی های رایانه‌ای حمل بر عوام گرایی و پوپولیسم می‌شد.

معتقد بودند که کارهای مهمتری وجود دارد که بهتر از وزیر ارتباطات، به جای پرداختن به گیمرها به آنها بپردازد. از نظر من این کم لطفی ها به پایین بودن دانش فنی این بزرگواران و برخی اوقات هم شکاف بین نسلی باز می‌گشت. بگذارید بیشتر توضیح بدهم در استاندارهای فنی سازمان جهانی مخابرات درباره نحوه طراحی یک شبکه ارتباطی با کیفیت، سخت‌ترین پارامترها برای کیفیت شبکه در هنگام استفاده از بازی‌های رایانه‌ای است.

یعنی اگر کیفیت شبکه‌ای از گیمیرها نمره قبولی گرفت، الزاما برای مابقی نیز قابل قبول است. ( البته عکس این جمله صادق نیست، یعنی ممکن است شبکه‌ای برای استفاده آموزش مجازی کیفیت مناسب را عرضه کند اما برای بازی مناسب نباشد.)

به همین دلیل همیشه این جمله در جلسات و کارها می‌گفتم و بازهم می‌گویم، کیفیت شبکه حق الناس است و گیمرها که از کیفیت شبکه راضی باشند یعنی کارمان را خوب انجام دادیم و خدا هم از ما راضی است.

همین‌جا از همه دوستان گیمری که اعتراضان را به گوشم می‌رسانند، حتی با آن فوحش‌های… که در واقع برای من گزارش کیفیت شبکه لحظه به لحظه بود؛ تشکر می‌کنم. تمام آن گزارش‌ها تبدیل به دستوراتی برای اقدام در رفع مشکلات شبکه می‌شد.

*محمد جواد آذری جهرمی

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *