گوگل لنز دست‌خط پزشکان را رمزگشایی می‌کند!


تاکنون شرکت‌های زیادی در حوزه فناوری سعی کرده‌اند این مشکل را برطرف کنند. حالا نوبت به گوگل رسیده است تا با سرویس لنز راهی برای رمزگشایی از این نوشته‌ها ارائه کند.

به گزارش تک‌کرانچ، گوگل در کنفرانس سالانه خود در هند اعلام کرده است که با همکاری جامعه داروسازان، این مشکل را حل می‌کند. آن‌ها از طریق قابلیتی که به‌زودی برای سرویس گوگل لنز منتشر خواهد شد، به کاربر اجازه می‌دهند تا با تهیه تصویری از نسخه دارو بتواند این نوشته‌های غیرقابل فهم را رمزگشایی کند.

گوگل لنز داروهای نسخه پزشکی شما را تشخیص می‌دهد

زمانی که تصویر نسخه در اپلیکیشن آپلود و پردازش شد، گوگل لنز تشخیص می‌دهد که پزشک چه داروهایی را در آن ذکر کرده است. یکی از مدیران گوگل در این مراسم نمونه‌ای از عملکرد این قابلیت جدید را روی صحنه به نمایش گذاشت. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی این ویژگی را در اختیار عموم کاربران قرار خواهد داد.

گوگل لنز دست‌خط پزشکان را رمزگشایی می‌کند!

مدیر گوگل در هند درحال تشریح قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی این شرکت است

هند بزرگ‌ترین مصرف‌کننده سرویس گوگل لنز در میان همه کشورهای دنیاست. این شرکت هر سال رویدادی را در این کشور برگزار می‌کند تا از پروژه‌های جدید خود پرده بردارد. غول موتور جستجوی جهان در این مراسم همچنین از کار روی مدل یکپارچه جدیدی برای پوشش بیش از 100 زبان هندی خبر داد که پشتیبانی از امکانات مختلف گفتاری و نوشتاری را به سرویس‌های این شرکت می‌آورد.

هند یکی از بازارهای اصلی گوگل است و در این بازار بیش از یک میلیارد کاربر دارد. بااین‌حال، این غول آمریکایی در سال جاری میلادی شرایط سختی را در این کشور پشت سر گذاشته؛ چرا که در ماه‌های اخیر دو بار از سوی رگولاتور ضدانحصار هند تحت فشار قرار گرفته است.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *