کنایه تحقیرآمیز مدیر مایکروسافت به متاورس!



فیل اسپنسر، مدیرعامل واحد بازی مایکروسافت، دیدگاه خود را درمورد متاورس بیان کرده است. هنگامی‌که در کنفرانس وال‌استریت ژورنال از اسپنسر درمورد تعریف متاورس سؤال شد، وی این فضا را به‌عنوان یک بازی ویدیویی ضعیف توصیف کرد.

فیسبوک سال گذشته نام خود را به متا تغییر داد تا با تمرکز بیشتر بر متاورس به فعالیت در این حوزه ادامه دهد. این شرکت می‌گوید متاورس به مکانی تبدیل خواهد شد که نه‌تنها می‌توانید در آن با دوستان خود معاشرت کنید، بلکه قادر خواهید بود با همکاران کار کنید. به‌نظر می‌رسد اسپنسر لزوماً به جنبه‌ی کاری متاورس موافق نیست. او در کنفرانس وال‌استریت ژورنال گفت:

سازندگان بازی‌های ویدیویی توانایی شگفت‌انگیزی برای ساخت جهان‌های قانع‌کننده‌ای دارند که تمایل داریم زمان زیادی در آن‌ها صرف کنیم. ازنظر من، ساختن متاورسی که شبیه اتاق جلسه باشد، جایی نیست که بخواهم زمان بیشتری را در آن حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

اسپنسر تنها کسی نبود که در جریان کنفرانس وال‌استریت ژورنال با ایده‌ی متاورس مخالفت کرد. گرگ جوسیاک، معاون بازاریابی اپل نیز اعلام کرد که هرگز از متاورس استفاده نخواهد کرد. باب چاپک، مدیرعامل دیزینی گفت که این شرکت تمایل دارد از کلمه‌ی متاورس استفاده نکند زیرا این حوزه برای شرکت متبوعش یک اصطلاح بزرگ و گسترده است.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *