چینی‌ها از رقیب تسلا رونمایی کردند / عکس


پیکاپ عجیبی که در تصاویر می‌بینید، IAT T-Mad نام دارد و می‌توان آن را پاسخ چینی‌ها به تسلا سایبرتراک دانست! هرچند این پیکاپ فعلاً به‌عنوان یک کانسپت به نمایش درآمده است اما انتظار می‌رود نهایتاً راهی خط تولید شود. T-Mad که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی گوانگژو رونمایی شده، یک پیکاپ الکتریکی غول‌پیکر است که تمرکز زیادی روی آفرود دارد. این ماشین ۵,۸۷۸ میلی‌متر طول، ۲,۱۹۸ میلی‌متر عرض و ۲,۰۲۹ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۳,۶۲۲ میلی‌متر است.

چینی‌ها از رقیب تسلا رونمایی کردند / عکس

بیشتر بخوانید:

عکس | سوزن را در موز فرو کنید؛ نتیجه خارق‌العاده‌ است!

کوسه شبح، زیردریایی روباتیک که برای جنگ ساخته شده

قدرتمندترین بمب‌ اتمی جهان کجاست؟

این یعنی T-Mad طولی تقریباً هم‌اندازهٔ سایبرتراک دارد اما عرض و ارتفاع آن بیشتر است. طراحی بیرونی این پیکاپ چینی شبیه چیزی است که از فیلم‌های علمی تخیلی بیرون آمده است. قسمت جلویی سایبرتراک چینی طراحی بسیار غیرمتعارفی دارد و بجای چراغ‌های سنتی در آن از چراغ‌های LED سراسری استفاده شده است. در اینجا همچنین از جلوپنجره هم خبری نیست و زیر چراغ‌ها سپر پلاستیکی مشکی‌رنگی بیرون زده که دو قلاب بکسل در پایین آن دیده می‌شود.

چینی‌ها از رقیب تسلا رونمایی کردند / عکس

T-Mad پیکاپی چهاردر است اما درهای عقب آن به‌صورت عکس بازشو طراحی شده‌اند. با باز شدن درها، کابینی نمایان می‌شود که می‌توان چیدمان مختلفی برای صندلی‌های آن داشت. در عقب خودرو یک صندلی بزرگ مبل مانند نصب شده و سه صندلی کوچک‌تر هم در جلوی آن جای گرفته‌اند. این صندلی‌ها قابلیت چرخش دارند و راننده هم در وسط خودرو می‌نشیند. فعلاً مشخصات چندانی در مورد T-Mad اعلام نشده ولی انتظار می‌رود نسخهٔ تولیدی آن بردی در حدود ۸۰۰ کیلومتر داشته باشد که با سفارش باطری‌های بزرگ‌تر می‌توان این عدد را به ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش داد.

چینی‌ها از رقیب تسلا رونمایی کردند / عکس

58321



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *