هجوم یوفوها به آمریکا |‌ دفتر ردیابی یوفو دولت آمریکا چیست؟


غزال زیاری_ حدود شش ماه است که دفتری تحت‌عنوان دفتر ردیابی یوفو در دولت آمریکا بازگشایی شده و در طول همین مدت زمان کوتاه، حسابی کار و بار این دفتر سکه شده است.

بیشتر بخوانید:

عکس |‌ این قورباغه‌های شیشه‌ای در شب ناپدید می‌شوند!

قابلیت جالب جنگنده اف‌۳۵ که خلبان‌ها دوستش ندارند!

شان کرک‌پاتریک، مدیر این دفتر در این رابطه به آسوشیتدپرس گفته:« در شش ماه اخیر، این دفتر (که AARO نام گرفته) صدها گزارش در مورد رویت یوفوها از پرسنل ارتش آمریکا دریافت کرده است.»

این موارد را باید به بیش از ۱۴۰ مورد مشاهده یوفوها توسط ارتش آمریکا بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱ اضافه کرد که قبلا در گزارش منتشر شده توسط پنتاگون در ژوئن سال ۲۰۲۱ به آن اشاره شده بود.

در گزارش جدیدی که امسال توسط پرسنل ارتش نیروی دریایی و نیروی هوایی آمریکا ارائه شده، برخی پدیده‌های ناهنجار و ناشناخته (UAP) و همچنین یوفوها در آسمان، زیر آب و در فضا رویت شده‌اند.

هجوم یوفوها به آمریکا |‌ دفتر ردیابی یوفو دولت آمریکا چیست؟

البته به گفته کرک‌پاتریک، هیچ یک از این گزارش‌ها، چه گزارش‌های قدیمی و چه گزارش‌های تازه، حاوی نشانه‌ای از فعالیت‌های موجودات فرازمینی و بیگانگان نیستند.

دفتر AARO که در جولای ۲۰۲۲ تاسیس شد، ماموریت یافت تا به بررسی و تائید گزارش‌های ارائه شده توسط شاخه‌های مختلف ارتش آمریکا درباره یوفوها بپردازد.

طبق تعریف‌های ارائه شده در بیانیه وزارت دفاع آمریکا در روز هفدهم دسامبر، UAP، هر شی در فضا، آسمان، زمین، روی دریا یا زیر دریاست که قابل شناسایی نباشد و بتواند به منزله تهدیدی برای تاسیسات یا عملیات ارتش آمریکا قلمداد شود.

کرک‌پاتریک در ادامه به این نکته اشاره کرد که افزایش ناگهانی گزارش‌های جدید ممکن است نتیجه تلاش‌ها و اطلاع‌رسانی‌های اخیر AARO باشد.

طبق گفته برخی از مقامات ناشناس پنتاگون به نیویورک تایمز در ماه نوامبر، ابهامات موجود درباره تعدادی از گزارش‌های رویت شده، قبلا حل شده‌اند و به گفته آنها تعداد زیادی از گزارش‌ها مبنی بر مشاهده یوفوها، ممکن است پهپادهای نظارتی معمولی کشورهایی مثل چین یا روسیه بوده باشند و برخی دیگر هم شاید موارد مرتبط با هواشناسی از جمله بالن‌های هواشناسی بوده‌اند.

کرک‌پاتریک درعین حال یادآوری کرد که AARO در حال کار کردن برروی روش‌هایی است که منابع رایج مشاهده UAP ها مثل هواپیماهای خارجی یا داخلی که ممکن است نشانه‌های فنی متمایزی از خود به جای بگذارند و یا نشانه‌هایی که ممکن است تا با بهره‌گیری از تکنولوژی ایجاد شوند را از بین ببرد.

این دفتر در نظر دارد تا به زودی گزارشی با جزئیات بیشتر را در مورد تحقیقاتش در سال جاری میلادی ارائه دهد.

منبع: لایوساینس

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *