نامحبوب‌ترین گوشی آیفون کنار گذاشته شد/ عکس


علت این موضوع ظاهراً مربوط به تقاضای کمتر از انتظار برای مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده مانند آیفون SE 3، آیفون 13 مینی و آیفون 14 پلاس می‌شود.

طبق این رشته توییت، طراحی تمام‌صفحه مدنظر اپل برای نسل بعدی آیفون SE، هزینه تولید را افزایش می‌دهد که باعث افزایش قیمت نهایی این محصول برای فروش می‌رسد. بنابراین شاید اپل نیاز به بازنگری درباره برنامه‌اش و همچنین موقعیت این دستگاه در بازار داشته باشد. به باور کو، کاهش توسعه محصولات غیرضروری باعث می‌شود که اپل بتواند بهتر با چالش‌های مرتبط با رکود اقتصاد جهانی در سال 2023 مقابله کند.

آیفون SE 4 طراحی مشابه آیفون XR خواهد داشت

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره نسل بعدی آیفون SE هستیم و اکثر آن‌ها از عرضه این محصول در سال 2024 خبر داده‌اند. اگر اپل برنامه‌ای برای این گوشی داشته باشد، با طراحی تمام‌صفحه مشابه آیفون XR با فیس آیدی یا تاچ‌ آیدی درون دکمه پاور روبه‌رو خواهیم شد.

نامحبوب‌ترین گوشی آیفون کنار گذاشته شد/ عکس

طبق شایعات، آیفون SE 4 نمایشگر 6.1 اینچی خواهد داشت، اما درباره نوع این پنل یعنی LCD یا OLED، اختلاف‌نظر وجود دارد. درحقیقت یکی از تحلیلگران مطرح بازار نمایشگرها، «راس یانگ» در اوایل سال جاری میلادی گفت که اپل درباره نوع پنل این دستگاه به تصمیم نهایی نرسیده است.

با وجود تمام این شایعات، گفته اخیر مینگ-چی کو آینده سری آیفون SE را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است؛ مخصوصاً که اپل امسال تصمیم به توقف تولید مدل مینی آیفون‌ها گرفت و آیفون 14 پلاس را جایگزین آن‌ها کرد. اما این استراتژی هم ظاهراً شکست خورده و فروش این دستگاه کمتر از انتظار بوده است. بااین‌حال همچنان باید منتظر بمانیم تا منابع مختلف اطلاعاتی درباره برنامه‌های آینده اپل افشا کنند.

5858



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *