فیلم | شلیک به گوشی های پرچمدار با گلوله کُلت



احتمالا تابه‌حال ویدیوهای مختلفی با محوریت تخریب گوشی های پرچمدار و میزان مقاومت آن‌ها دیده‌اید؛ از حمله به صفحه نمایش و لنز دوربین با چاقو و سلاح سرد تا به رگبار بستن اسمارت‌فون‌های نگون‌بخت! اما شاید از میان تمامی این موارد، تیراندازی با اسلحه به گوشی‌ها پدیده جذاب و هیجان‌انگیزتری باشد. زمانی که یک گلوله واقعی به یک گوشی برخورد می‌کند، بدون شک با صحنه‌ای دردناک و عجیب مواجه خواهیم شد؛ صحنه‌ای از ایجاد حفره‌های مختلف روی نمایشگر گوشی‌هایی که هرکدام چندین میلیون تومان قیمت دارند!

اما این اتفاق جالب توجه و تا حدودی عذاب‌آور، می‌تواند مقاومت گوشی‌های مختلف را بسنجد و ارزش و اعتبار آن‌ها را مشخص کند. در این ویدیو، سه مورد از گوشی های پرچمدار سال ۲۰۲۲ و یک گوشی کلاسیک دوست‌داشتنی مقابل گلوله کُلت قرار گرفته‌اند؛ گلکسی اس ۲۲، آیفون ۱۴ پرو، گوگل پیکسل ۷ پرو و نوکیا ۳۳۱۰ عزیز و همیشه قدرتمند. در ادامه می‌توانید این ویدیو جذاب را تماشا کنید.

احتمالا پس از تماشای این ویدیو، از نتیجه کار تعجب خواهید کرد. شاید آن گوشی های پرچمدار که احساس می‌کردید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند، بر اثر شلیک گلوله منهدم شوند و به‌شکلی غیرقابل باور دود کنند و آن‌هایی که کمی کمتر به مقاومت‌شان امیدوار بودید، آسیب کمتری ببینند! در هر صورت تماشای این ویدیو جذاب و هیجان‌انگیز را از دست ندهید؛ زیرا این لحظات را هر روز نمی‌بینید.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *