عکس | کوچک‌ترین تلویزیون جهان رونمایی شد


نسل گذشته تلویزیون‌های MicroLED به اندازه‌ای گران بود که می‌توان گفت که فقط برای افراد ثروتمند ساخته شده است.

به هر حال، در رویداد CES 2023 (نمایشگاه الکترونیک مصرفی)، سامسونگ تلویزیون‌های Quantum Dot OLED، Neo QLED و MicroLED خود را معرفی کرد.

در تعریف ساده، میکرو LED به فناوری تابشی گفته می‌شود که روندی شبیه به نمایشگرهای OLED یا Organic Light Emitting Diode دارد و هر یک از پیکسل‌ها به‌صورت مجزا و منحصربه‌فرد روشن می‌شوند. درواقع پیکسل‌ها در فناوری‌های مذکور، به نور پس‌زمینه نیازی ندارند.

تلویزیون MicroLED تازه معرفی شده مشکلی را که در مورد نسل قبلی خود وجود داشت حل کرده است. این صفحه نمایش در اندازه‌های کوچک‌تر عرضه می‌شود و به اندازه مدل قبلی خود گران نخواهد بود.

عکس | کوچک‌ترین تلویزیون جهان رونمایی شد

به گفته سامسونگ، تلویزیون اخیراً رونمایی شده آنها در حال حاضر کوچک‌ترین و از لحاظ قیمت مناسب‌ترین تلویزیون MicroOLED موجود در بازار است.

مدل‌های جدید سری MICRO LED 2023 دارای اندازه‌های بین ۵۰ تا ۱۴۰ اینچ هستند که طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای تجربه صفحه نمایش و کیفیت بصری بی‌نظیر در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. با توجه به طراحی ماژولار آن، می‌توان این تلویزیون را کاملاً سفارشی کرد تا با تنظیمات دلخواه مشتری مطابقت داشته باشد، زیرا از نظر شکل، نسبت یا اندازه محدود نمی‌شود. علاوه بر این، دستگاه، بدون حاشیه ارائه می‌شود و بدون در نظر گرفتن تنظیمات، انتقال یکپارچه بین صفحه نمایش و دنیای واقعی را تضمین می‌کند.

با توجه به اینکه نسخه ۱۱۰ اینچی ۱۵۶۰۰۰ دلار قیمت دارد و در اندازه‌های ۸۸ و ۹۹ اینچی نیز موجود است، می‌توان حدس زد که نسخه جدید ۷۶ اینچی حداقل چند ده هزار دلار قیمت خواهد داشت.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *