عکس |‌ نی‌های عجیبی که با فناوری عجین شدند


اکنون، یک استارت‌آپ به نام The Ice Guys در حال سرمایه‌گذاری جمعی در راه‌حلی جذاب است که با نی پلاستیکی مبارزه می‌کند و نوشیدنی‌های شما را در عین حال خنک نگه می‌دارد؛ طرحی به نام نی یخی.

نی‌های پلاستیکی مظهر پلاستیک‌های بی‌مصرف یک‌بار مصرف هستند. آنها فقط چند دقیقه قبل از دور انداختن برای گذراندن هزاران سال در محل دفن زباله یا اقیانوس استفاده می‌شوند، جایی که می‌توانند به محیط زیست آسیب برسانند.

در سال‌های اخیر، چنین پلاستیک‌های یک‌بار مصرف توسط حوزه‌های قضایی مانند اتحادیه اروپا و کانادا ممنوع شده‌اند و غول‌های بزرگ متعهد شده‌اند که به زودی آنها را به‌طور کامل کنار بگذارند.

هیچ کمبودی در مواد جایگزین مانند فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و سیلیکون وجود ندارد، اما تمیز کردن آنها سخت است، بر طعم نوشیدنی تأثیر می‌گذارد یا در مورد نی‌های کاغذی، در عرض چند دقیقه خیس و ناخالص می‌شوند.

اما گروه Ice Guys اکنون راه‌حلی آن‌چنان ساده ارائه کرده که باورش نمی‌شود هیچ‌کس قبلاً به آن فکر نکرده باشد: نی‌ها را از یخ بسازید!

نی‌های یخی به اندازه کافی دوام می‌آورند تا نوشیدنی شما بدون به‌جا گذاشتن ضایعات با مزیت اضافی خنک کردن آن، تمام شود.

این محصول در اصل یک قالب سیلیکونی است که می‌توان آن را با آب پر کرد و در مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قبل از اینکه از قالب خارج و آماده استفاده شود، منجمد کرد. آنها در سه اندازه مختلف برای انواع مختلف نوشیدنی‌ها عرضه می‌شوند.

نی‌های عجیبی که با فناوری عجین شدند

در حالی که ممکن است نگران تمام شدن سریع نی‌های یخ باشیم، Ice Guys می‌گوید که می‌توانید تعدادی را از قبل منجمد کنید، آنها را از قالب خارج کنید و آماده نگه دارد.

البته چند سوال در مورد کاربردی بودن نی‌های یخی داریم. مردم هر بار که می‌خواهند نوشیدنی بخواهند چقدر زمان برای تهیه نی‌های خود صرف می‌کنند؟ آیا آنها قبل از اینکه بتوانید نوشیدنی خود را بنوشید، ذوب می‌شوند؟ چقدر ممکن است ترک بخورند و نشت کنند؟ آیا سرما روی انگشتان یا لب‌های شما احساس ناخوشایندی را ایجاد می‌کنند؟

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *