عکس | نیسان کیکس در کارخانه سایپا دیده شد!


چیزی تا تاریخ ورود خودروهای خارجی به کشور نمانده و امیدواریم که وزارت صنعت، معدن و تجارت سنگی جلوی پای واردکنندگان نیندازند و همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. روز گذشته باخبر شدیم که دو خودروی جدید برای آغاز تست‌های فنی راهی گروه صنعتی سایپا شده است.

حضور نیسان کیکس در ایران

نیسان کیکس در ایران

نخستین واردکننده و تأمین کننده بازار خودرو در وانفسای واردات خودرو، سایپا و چانگان هستند. قرار است که چانگان برای شروع با نسل جدید خودروی CS۳۵ وارد بازار کشورمان شود. اگر این خودرو راهی بازار شود رقیبی سرسخت برای کراس اوورهایی نظیر تیگو ۷ و ام وی ام ایکس ۵۵ خواهد بود.

نیسان کیکس در ایران

علاوه بر این خودرو باید به چانگان یونی تی اشاره کرد که رقبایی همچون لاماری ایما، تیگو ۷ پرو و فونیکس FX یا چری اومودا خواهد داشت. با این حساب به محض ورود خودروهای چانگان به داخل کشور، رقابت سرسختی میان محصولات کراس اوور به وجود خواهد آمد.

علاوه بر ورود محصولات چانگان به بازار داخلی شنیده شده که چندین دستگاه نیسان کیکس ژاپنی هم گروه صنعتی پارس خودرو مشاهده شده است. نیسان کیکس هم نسل و هم رده ای برای نیسان جوک به حساب می آید و اگر قرار بر واردات این خودرو باشد، پارس خودرو خواهد بود. نسخه های پایه این خودرو قیمت زیر ۲۰ هزار یورو دارند.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *