عکس | موتورسیکلت‌های پرنده آسمان را تسخیر خواهند کرد!


پریساعباسی_ دیوید میمن، مدیرعامل Jetpack Aviation می‌گوید: «ما به دنبال مجوز برای پروازهای آزمایشی هستیم، که دریافت این مجوز خیلی بیشتر از مجوزهای معمولی طول خواهد کشید. زیرا این پروژه با پروژه‌های دیگر FAA‌ بسیار متفاوت است.»

بیشتر بخوانید:

مار بزرگ نفس شکارچی بی‌نوا را بند آورد / عکس

معجزه تسلا/ ماشین ته دره مچاله شد، سرنشینان سالم بیرون آمدند/ عکس

همانطور که در طرح‌های اولیه مشخص شده است، این موتور دارای ۴ توربین بود، اما محصول نهایی دارای هشت توربین می‌باشد، که دوتای آنها در گوشه موتور سیکلت قرار دارند تا ایمنی بیشتری را ایجاد کنند. یعنی در صورتی که موتورهای دیگر از کار بیافتند، این موتورهای اضافه جایگزین آنها شوند. همچنین این توربین‌ها به موتور سیکلت اسپیدر۱۳۶ کیلوگرمیاجازه می‌دهد تا دو برابر وزن خود را حمل کنند، که این موضوع باعثمی‌شود تا این وسیله نقلیه از سایر وسائط نقلیه هوایی متمایز شود.

عکس | موتورسیکلت‌های پرنده آسمان را تسخیر خواهند کرد!

این نمونه اولیه اسپایدر در حال آزمایش در تاسیسات این شرکت در کالیفرنیا می‌باشد. این موتور سیکلت تا زمانی که تاییدیه FAA را دریافت نکرده است باید به کنترل‌های پرواز متصل باشد. این کار تا زمانی ادامه دارد که این نمونه اولیه بتواند به طور مستقل قابلیت تیک آف و لندیگ را داشته باشد، و قادر باشد تا بدون هیچ مشکلی در آسمان پرواز کند.

عکس | موتورسیکلت‌های پرنده آسمان را تسخیر خواهند کرد!

همچنین این شرکت، یک مدل مشکی بسیار زیبا از این موتور را با ابعاد واقعی ساخته است، تا در نمایشگاه نمایش داده شود. به گفته میمن: «این موتور سیکلت درست مانند یک موتورسیکلت واقعی طراحی شده، بطوری که پاها در دو طرف موتور آویزان باشد، یا اینکه شبیه دوچرخه‌های مسابقه‌ای، روی پدال قرار گیرند.»

همچنین یک مدل بدون سرنشین از این موتور نیز برای مصارف نظامی وباربری هوایی طراحی شده است. که این وسیله نقلیه می‌تواند با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت و در ارتفاع ۳۰ متری پرواز کند، و شلیک کردن به آن تقریبا غیر ممکن است. به گفته میمن: « تصور ما این است که ۱۰ عدد از این موتورها را برای مصارف مختلفی در نظر بگیریم، که برای کارهای حیاتی به کار گرفته شوند».

عکس | موتورسیکلت‌های پرنده آسمان را تسخیر خواهند کرد!

برای تامین بودجه اولیه این وسیله نقلیه هوایی، تمرکز بر ساخت نسخه نظامی این وسیله می‌باشد. بعد از تست‌های زیاد، این موتور به قسمت غیر نظامی رفته و تبدیل به یک موتور سیکلت پرنده می‌شود. یا به قول شرکت Jetpack Aviation تبدیل به یک وسیله هوایی مستقل خواهد شد. ممکن است که این هواپیما «نشان پیروزی،Easy Rider-Cool ring» در برابر هواپیماهای دیگر را نداشته باشد، اما دارای پتانسیلی است که در بین دیگر وسیله‌های نقلیه هوایی بی‌همتا خواهد شد.

عکس | موتورسیکلت‌های پرنده آسمان را تسخیر خواهند کرد!

منبع: یاهو

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *