عکس |‌ ماشین اقتصادی جدید بهمن موتور با ظرفیت ۹ نفر


شرکت بهمن موتور ون اینرودز را در قالب یک ون اقتصادی به عنوان نسخه ایرانیزه شده دانگ فنگ سی اس ۳۵ به همراه تغییرات فنی و ظاهری به بازار ایران عرضه کرد. از این رو با توجه به ماهیت اقتصادی بودن این خودرو می‌توان طراحی بدنه آن را در سطح مناسب دانست. نسخه مسافری این ون نیز از همان طراحی نسخه باری بهره می‌برد و اضافه شدن رودری‌ها و پنجره‌ها به عنوان وجه تمایز آنها از لحاظ ظاهری محسوب می‌شوند.

ون مسافری اینرودز بهمن موتور از طراحی داخلی نسبت به نسخه مسافری خود تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در واقع طراحان در فضای بار عقب اکنون صندلی‌هایی را برای سرنشینان نصب کردند. این ون اکنون از ۷ صندلی در عقب بهره می‌برد و می‌تواند به طور کلی فضایی برای ۹ نفر را فراهم کند.

عکس |‌ ماشین اقتصادی جدید بهمن موتورز با ظرفیت ۹ نفر

همچنین در دو طرف بدنه نیز درهای کشویی برای آسان‌تر کردن فرایند سوار شدن و پیاده شدن وجود دارد، اما فاصله صندلی‌ها به ویژه در بخش ردیف جلو محدود بوده و جابه‌جایی در این خودرو نسبت به سایر ون‌های بازار آنچنان آسان نخواهد بود.

امکانات رفاهی و ایمنی

از امکانات رفاهی و ایمنی ون مسافری اینرودز بهمن موتور می‌توان به نمایشگر ۹ اینچی لمسی، تهویه مستقل ردیف عقب، تهویه دستی، ۲ ایربگ ایمنی، فرمان کمکی برقی، دوربین ثبت وقایع جلو، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، سنسور باد تایرها، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، ترمز ABS و EBD، ترمزهای دیسکی و کاسه‌ای عقب اشاره کرد.

مشخصات فنی

ون مسافری اینرودز بهمن موتور مانند نسخه باری خود از موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

عکس |‌ ماشین اقتصادی جدید بهمن موتورز با ظرفیت ۹ نفر

این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۸ لیتری را به همراه دارد. ضمن این که پیشرانه این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و از قابلیت ارتقای نرم افزاری به یورو ۶ نیز بهره می‌برد.

در حال حاضر در خصوص قیمت و زمان عرضه بهمن اینرودز مسافری جزئیاتی منتشر نشده است. البته بهمن موتور هم‌اکنون نسخه باری این ون را با قیمت ۵۶۰ میلیون تومان به بازار عرضه می‌کند و نسخه مسافری آن نیز قطعا گران‌تر از نسخه باری خواهد بود.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *