عکس | عجیب‌ترین تجارت زندگی لیونل مسی !


لیونل مسی، فوتبالیست معروف آرژانتینی، گفته است که ازطریق یک شرکت هلدینگ با حمایت دو تن از افراد سرشناس سیلیکون ولی، شروع‌به سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی فناوری می‌کند. شرکت هلدینگ جدید که Play Time نام دارد درنتیجه‌ی همکاری بین گروه تجاری مسی (Messi Group)، رزمینگ هواگیمیان و مایکل مارکز ایجاد می‌شود.

فردی به نمایندگی از گروه تجاری مسی در گفت‌وگو با رسانه‌ی تک‌کرانچ اعلام کرده است که Play Time شرکتی هلدینگ خواهد بود و لیونل مسی ازطریق این شرکت سرمایه‌گذاری اصلی خود در حوزه‌ی ورزش، رسانه و فناوری را به‌صورت جهانی انجام می‌دهد. Play Time به‌دنبال تصاحب بخشی از سهام تیم‌های ورزشی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌ای است که نماینده‌ی این شرکت آن را «فناوری فوتبالی» خطاب می‌کند.

نماینده‌ی Play Time می‌گوید این شرکت از همین حالا Matchday.com را تصاحب کرده است. مچ‌دی‌دات‌کام هنوز شروع‌به فعالیت نکرده، اما قرار است تا پیش از آغاز جام جهانی فوتبال شروع به کار کند. هلدینگ Play Time در AC Momento نیز سرمایه‌گذاری کرده است. AC Momento پیراهن‌هایی را که فوتبالیست‌های معروف در جریان بازی به تن کرده‌اند به مزایده می‌گذارد.

لیونل مسی در بیانیه‌ای می‌گوید: «از این‌که به‌دنبال گسترش ریشه‌هایمان به درون سیلیکون ولی هستیم هیجان‌زده‌ام و خوشحالم که Play Time به‌دنبال همکاری با کارآفرینان جسور در سراسر دنیا است. امیدوارم Play Time در مسیر موفقیتش به افراد زیادی کمک کند و اثر مثبتی روی دنیا بگذارد. برای رسیدن به اهداف، به تیم و شرکایمان اعتماد دارم.»

لیونل مسی در کنار رزمینگ هواگیمیان

لیونل مسی در کنار رزمینگ هواگیمیان

ظاهراً رزمینگ هواگیمیان قرار است هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل Play Time باشد. هواگیمیان پیش‌تر رسانه‌ای به نام Hoodline را بنیان‌گذاری کرده بود. این رسانه فناوری یادگیری ماشین را با گزارش بازی‌های فوتبال ترکیب می‌کرد.

رزمینگ هواگیمیان به‌عنوان هم‌بنیان‌گذار استارتاپ سرگرمی Viki نیز شناخته می‌شود. این استارتاپ در سال ۲۰۱۳ با مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیون دلار به تصاحب Rakuten درآمد. درنتیجه‌ی این اتفاق، هواگیمیان به‌عنوان ناظر به تیم هیئت‌مدیره‌ی Rakuten اضافه شد.

هواگیمیان می‌گوید او و اعضای تیمش در هلدینگ جدید تلاش می‌کنند «پلی قدرتمند در بین پنج میلیارد هوادار فوتبال و فناوری ایجاد کنند.» رزمینگ هواگیمیان شرکت Play Time را به همراه مایکل مارکز مدیریت خواهد کرد.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *