عکس | ساده‌ترین راه برای تغییر قیافه/ چهره‌ آرزوهایتان را بسازید


اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که به عنوان یک وایکینگ، یک جنگجوی رومی یا یک شوالیه قرون وسطا چه ظاهری خواهید داشت، هوش مصنوعی به کمک شما خواهد آمد.

وب‌سایت “Genealogy MyHeritage” ابزاری آنلاین به نام ماشین زمان هوش مصنوعی (AI Time Machine) منتشر کرده است که می‌تواند ظاهر شما را طوری تغییر دهد که گویی از یک دوره تاریخی دیگر در زمان، آمده‌اید.

عکس | قیافه خودتان را آن طور که دوست دارید تغییر دهید

این ابزار جدید در مرورگر دسکتاپ و تلفن همراه موجود است و تصاویر شخصی موجود در تلفن همراه یا رایانه شما را به تصاویر «بیش از حد واقعی» تبدیل می‌کند.

هر کسی می‌تواند خود را به عنوان یک جنگجوی یونان باستان، یک فرعون مصر، یک شوالیه قرون وسطایی، یک بانوی ویکتوریایی یا یک هیپی متعلق به دهه ۱۹۶۰ مشاهده کند.

“MyHeritage” در آن چه ما به عنوان فناوری دیپ‌فیک می‌شناسیم، تخصص دارد. دیپ فیک نوعی رسانه مصنوعی است که در آن شخصی در یک تصویر یا ویدیو تغییر داده می‌شود یا جایگزین شخص دیگری می‌شود.

دیپ‌فیک‌ها از بحث و جدل به دور نیستند. یکی از دلایل افزایش نگرانی در مورد آنها، کمک این فناوری به انتشار اخبار جعلی، جعل هویت و کلاهبرداری است.

گیلاد جافت(Gilad Japhet)، بنیانگذار و مدیر عامل “MyHeritage”، که خود این ابزار را امتحان کرده می‌گوید: ماشین زمان هوش مصنوعی یک روش جدید و جالب برای اتصال افراد به تاریخچه خانوادگی‌شان از طریق شبیه‌ کردن آنها به اجدادشان است.

او می‌گوید: در طول سه سال گذشته ما ابزارهای موفق بسیاری را ارائه کردیم که از قدرت هوش مصنوعی برای جان بخشی به عکس‌های تاریخی استفاده می‌کردند.

ماشین زمان هوش مصنوعی یک تغییر جدید در این موضوع است که از شما دعوت می‌کند به گذشته سفر کنید و خودتان را همانطور که در زمان اجدادتان بوده‌اید، ببینید.

برای استفاده از ماشین زمان هوش مصنوعی، باید به صفحه این ابزار بروید و ۱۰ تا ۲۵ عکس از خودتان را که در روزهای مختلف و در وضعیت‌های مختلف با ژشت‌ها و در زوایای مختلف ثبت شده‌اند، بارگذاری کنید.

این شرکت از افراد می‌خواهد که در صورت استفاده از عکس دیگر افراد، از آنها اجازه گرفته و مسئولانه رفتار کنند و از به کار گرفتن عکس افراد زیر سن قانونی نیز خودداری کنند.

این ابزار از شما می‌خواهد تا ابتدا عکس‌ها را آپلود کنید و پس از آن می‌توانید وارد حساب کاربری “MyHeritage” خود شده یا ثبت‌نام کنید.

اگر در این مرحله منصرف شدید، عکس‌هایی که بدون تکمیل ثبت‌نام آپلود شده‌اند، به‌طور خودکار حذف می‌شوند تا از حریم خصوصی شما محافظت شود.

روی تمامی تصاویر برای متمایز شدن آن‌ها از عکس‌های معتبر، واترمارک اضافه می‌شود.

ایجاد نتایج از تصاویر ورودی اصلی معمولاً بین ۳۰ دقیقه تا دو ساعت به طول می‌انجامد و کاربران پس از آماده شدن تصاویر یک ایمیل دریافت خواهند کرد.

شرکت “MyHeritage” علاوه بر این خدمات، محصولاتی مانند کیت‌های آزمایش دی‌ان‌ای مبتنی بر بزاق نیز ارائه می‌کند که براساس گفته‌های این شرکت می‌تواند گروه‌های قومی و مناطق جغرافیایی اجداد شما را براساس دی‌ان‌ای مشخص کند.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *