عکس | رونمایی از غول سیاه میتسوبیشی یک میلیاردی که ایرانی ها دوستش داشتند !


میتسوبیشی از مدل ۲۰۲۳ شاسی بلند اوتلندر در مدل بلک ادیشن پرده برداشت. عضو جدید خانواده میتسوبیشی اوتلندر بر پایه مدل G این خودرو توسعه پیدا کرده و طراحان با عناصر مشکی در آینه‌ها، فلاپ‌های جلو و جلوپنچره آن را با نسخه استاندارد متمایز کردند. ضمن اینکه طراحان برای برخی از قسمت‌های بدنه نیز از تریم مشکی استفاده کردند و برای آن رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی را در نظر گرفتند.

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ بلک ادیشن

میتسوبیشی اوتلندر 2023

اوتلندر ۲۰۲۳ بلک ادیشن اکنون با دور رنگ جدید مشکی میکا و خاکستری تیتانیوم قابل سفارش خواهد بود. نسخه استاندارد میتسوبیشی اوتلندر نیز در مدل ۲۰۲۳ به روزرسانی‌هایی را تجربه کرده است و علاوه بر تغییرات ظاهری اکنون از ارتباط وای فای نیز بهره می‌برد.

میتسوبیشی اوتلندر 2023

سیستم مای میتسوبیشی کانکت نیز اکنون به عملکرد باز و بسته شدن جدید درها مجهز شده است. همچنین برای بدنه آن دو آپشن رنگ جدید شامل ترکیب نقره‌ای/مشکی و قرمز/مشکی نیز وجود خواهد داشت. مشتریان می‌توانند اوتلندر جدید را در تریم‌های M، G، P به همراه بلک ادیشن جدید در بازار ژاپن خریداری کنند.

میتسوبیشی اوتلندر 2023

قیمت مدل ۵ نفره M حدود ۳۱ هزار و ۷۷۵ دلار، قیمت مدل ۵ نفره G حدود ۳۴ هزار و ۱۰۴ دلار، قیمت مدل ۷ نفره P نیز ۳۷ هزار و ۷۱۳ دلار اعلام شده است. مشتریان برای خرید مدل بک ادیشن در نسخه ۵ نفره باید حدود ۳۴ هزار و ۷۱۰ دلار و برای مدل ۷ نفره آن نیز ۳۵ هزار و ۳۸۲ دلار پرداخت کنند.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *