عکس | جزئیات پهپادی که آماده ورود به ارتش آمریکا است!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بخشی از پروژه‌ای که در آن از پهپادهای برای کمک‌رسانی پزشکی استفاده شده‌است، کریمسون نام گرفته‌است که شامل پرتاب کمک های پزشکی توسط هواپیماهای بدون سرنشین به پزشکان صحرایی در یک سناریوی تلفات جمعی شبیه سازی شده است.

ناتان فیشر، رئیس بخش روباتیک پزشکی و سیستم‌های خودمختار در مرکز تحقیقات فناوری پیشرفته و تله‌پزشکی ارتش ایالات متحده، در بیانیه‌ای گفت:” کریسمون پروژه‌ای برای گرفتن یک سیستم هوایی بدون سرنشین مشترک و تطبیق آن برای پشتیبانی از یک مأموریت پزشکی است. این پهپاد از مراقبت های پزشکی در زمانی که خارج کردن مصدوم یک گزینه نیست، پشتیبانی می کند. این دستگاه می‌تواند خون و سایر اقلام حیاتی را در واحد سردخانه‌های قابل حمل خودمختار در یخچال نگهداری کند و با رزمندگان مجروح به پزشکان در میدان ببرد.”

عکس | جزئیات پهپادی که آماده ورود به ارتش آمریکا است!

در سال 2015 بود که محققان برای اولین بار ثابت کردند که پهپادها می توانند با موفقیت خون را تحویل دهند. به عنوان محموله، خون بسیار منطقی است، زیرا مقدار کمی از آن می تواند جان انسان ها را نجات دهد و هواپیماهای بدون سرنشین می توانند محموله های کوچک را در صورت نیاز به سرعت حمل کنند.

برای پروژه کریمسون، ارتش آمریکا از یک پهپاد FVR-90، یک پهپاد عمودی برخاست و فرود استفاده کرد. دو برآمدگی متصل به بال های پهپاد هر کدام دارای دو روتور هستند که به FVR-90 اجازه می دهد مانند یک کوادکوپتر بلند شود و فرود بیاید. در حین پرواز، FVR-90 مانند یک هواپیمای بال ثابت پرواز می کند، با ملخ رو به جلو و پهنای بال های بیش از 15 فوت آن که امکان پرواز کارآمد طولانی مدت تا 16 ساعت را فراهم می کند. FVR-90 با سرعت 74 مایل در ساعت بالا می رود، اما می تواند تا 10 پوند محموله را زیر بال های خود حمل کند و آماده رها کردن و تحویل باشد.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *