عکس| تسلا به صنعت موبایل قدم گذاشت


این گوشی مفهومی طراحی متفاوتی نسبت به محصولات موجود در بازار دارد و برای مثال دوربین اصلی‌اش درون یک ماژول با طراحی متفاوت قرار گرفته است. علاوه بر این، پنل پشتی با الهام از وانت سایبرتراک طراحی شده است.

عکس| تسلا به صنعت موبایل قدم گذاشت

پنل پشتی این دستگاه طراحی دو رنگ دارد که در بخش پایینی، لوگوی بزرگ تسلا به‌همراه چندین خط افقی به‌چشم می‌خورد. در جلوی این محصول مانند اکثر گوشی‌های امروزی، یک نمایشگر بزرگ با حاشیه کم قرار گرفته است که در مرکز بخش بالایی‌اش، یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی وجود دارد. نمایشگر مدنظر طراح این گوشی برخلاف برخی پرچمدارهای اندرویدی، مسطح است.

از آنجایی که ایلان ماسک گفته است که می‌خواهد یک گوشی جایگزین برای اندروید و آیفون بسازد، در صورتی که واقعاً برنامه‌ای برای ساخت این دستگاه داشته باشد، باید با سیستم‌عامل اختصاصی یا حداقل نسخه‌ای از اندروید روبه‌رو شویم. در رندرهای امروز تنها با یک صفحه از رابط کاربری با طراحی متفاوت روبه‌رو هستیم و اطلاعاتی درباره سیستم‌عامل آن وجود ندارد.

اگرچه این گوشی با طراحی متفاوت خود می‌تواند برای برخی کاربران جذاب باشد و در صورت معرفی، تعدادی از علاقه‌مندان به ایلان ماسک آن را تهیه کنند، اما مسلماً نمی‌تواند با آیفون و گوشی‌های اندرویدی رقابت کند.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که ایلان ماسک گفته بود در صورت حذف اپ توییتر از اپ استور دست به چنین کاری می‌زند، در حالی که اپل برنامه‌ای برای این کار ندارد و حتی خرید تبلیغات در این شبکه اجتماعی را از سر گرفته است. بنابراین شاید اصلاً با گوشی تسلا روبه‌رو نشویم.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *