عکس | بحرین مالک اولین نسخه ماشین شگفت انگیز مک لارن !


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مک‌لارن تقاضای قوی در منطقه دارد و بحرین یک بازار استراتژیک برای این برند است و نسل بعدی سوپراسپرت در سال ۲۰۲۳ حدود ۵۰ درصد از فروش منطقه ای این برند را به خود اختصاص خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

زمان سرکش شده‌است | ثانیه کبیسه چیست؟

پشت رفتار عجیب پنگوئن‌های نیوزلند چه رازی نهفته‌است؟

یک تجربه مهیج پیست که در پیست بین المللی بحرین برگزار شد تا به مشتریان و اعضای رسانه مک لارن اجازه دهد مک لارن آرتورا را تجربه کنند.

مک لارن، خالق بریتانیایی سوپراسپرت های لوکس و با کارایی بالا، از آغاز تحویل منطقه ای ابرخودروی هیبریدی با کارایی بالا، مک لارن آرتورا، در منطقه خاورمیانه و آفریقا خبر داد. این ابرخودروی نسل بعدی که بر اساس معماری خودروهای جدید ساخته شده است، قرار است رشد آینده این شرکت را به همراه داشته باشد و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۳ حدود ۵۰ درصد از فروش منطقه‌ای این برند را به خود اختصاص دهد.

عکس | مک‌لارن اولین نسخه غول سوپراسپرت هیبریدی خود را تحویل بحرین می‌دهد!

جشن آغاز تحویل مک لارن آرتورا، یک رویداد هیجان انگیز پیست رانندگی برای مشتریان و علاقه مندان مک لارن، و همچنین رسانه های کلیدی خودرو و فناوری، در پیست بین المللی بحرین برگزار شد و فرصتی را برای مهمانان VIP فراهم کرد تا درایو را آزمایش کنند.

طرفداران این برند از شروع تحویل منطقه‌ای مک لارن آرتورا کاملاً جدید هیجان زده‌اند، خودرویی که مک لارن را به سمت عصر جدید فناوری و عملکرد ابرخودروها هدایت می‌کند. آرتورا با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان و علاقه مندان در منطقه خاورمیانه و آفریقا مواجه شده است.

مک‌لارن خالق ابرخودروهای لوکس و با کارایی بالا است؛ هر وسیله نقلیه ای در مرکز تولید مک لارن در انگلستان به صورت دستی مونتاژ می شود. این شرکت که در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد، اکنون بزرگترین بخش از گروه مک لارن است.

مجموعه محصولات این شرکت از مدل‌های GT، سوپراسپرت، موتور اسپورت و آلتیمیت از طریق بیش از ۱۰۰ خرده‌فروش در بیش از ۴۰ بازار در سراسر جهان خرده‌فروشی می‌شود.

مک لارن پیشگامی است که به طور مداوم مرزها را جابجا می کند. در سال ۱۹۸۱، شاسی سبک و قوی فیبر کربن مک لارن MP۴/۱ را وارد فرمول ۱ کرد.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *