عکس| با گران‌ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکربندی کلرادو ۲۰۲۳ اکنون فعال است، اما با وجود سبک‌های بدنه یکسان با موتورهای مشابه، قیمت‌ها به سرعت بسیار متفاوت می‌شوند، زیرا از یک کامیون کار سطح پایه به ZR۲ پرچمدار پیش می‌روید.

عکس| با گران‌ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید

نسل جدید شورولت کلرادو ۲۰۲۳ با چهره ای خشن در تریم های مختلف ورک تراک، LT ،Z۷۱ ،ZR۲ و تریل باس به بازار می آید. علاوه بر این، برای تریم ZR۲ پکیج مخصوص آفرودی نیز قابل سفارش است که با انتخاب آن بیراهه نوردی با این پیکاپ شورولت ساده تر می شود.

عکس| با گران‌ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید

تمام تریم های نسل جدید روی یک شاسی کاملاً جدید ساخته شده اند که براساس آن فاصله محوری تا ۷۹ میلی متر افزایش یافته است. برخلاف آن چه در نسل قبل کلرادو دیده می شد، در نسل جدید تنها یک استایل بدنه داریم و این یعنی دیگر خبری از نسخه ای با قسمت بار کشیده تر نیست و تنها یک اندازه از قسمت بار قابل سفارش است. در شورولت کلرادو ۲۰۲۳ محور جلو، جلوتر رفته است و این باعث می شود در این پیکاپ زاویه ورود نسبت به نسل قبل بهتر شود. همچنین در تریم های بالا و با سفارش پکیج های آفرودی، سیستم تنظیم ارتفاع و سیستم تعلیق پیشرفته و راحت تر را داریم.

عکس| با گران‌ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید

در تریم ZR۲ از شورولت کلرادو ۲۰۲۳ چهره خشن تر و آفرودی تری می بینیم. طراحی جلو نسبت به نسل قبل کاملاً متفاوت شده است، چراغ های باریک تر تمام ال ای دی را در جلو داریم. سپر طراحی کاملاً جدیدی دارد که البته در تریم آفرودی با یک سپر فلزی دیگر هم محافظت می شود. سینی آلومینیومی در قسمت زیرین از زیربندی در آفرودی محافظت می کند و رینگ های ۱۷ اینچی را به همراه تایرهای ۳۳ اینچی در این خودرو می بینیم.

عکس| با گران‌ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید

این خودرو با پیشرانه ۲.۷ لیتر توربو و با سه خروجی مختلف عرضه می شود و تنها انتخاب برای سیستم انتقال قدرت جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک است که نسبت به نسل قبل تعویض دنده را سریع تر انجام می دهد. پیشرانه نسخه پایه از شورولت کلرادو ۲۰۲۳ با حجم ۲.۷ لیتر و فناوری توربو خروجی ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۱ نیوتن متر گشتاور را دارد. دو پیشرانه قوی تر خروجی یکسان قدرت ۳۱۰ اسب بخار را دارند، اما میزان گشتاور در آن ها به ترتیب، ۵۲۹ و ۵۸۳ نیوتن متر است.

این خودرو در حال حاضر در حالت پایه ۶۷ هزار و ۶۸۵ دلار قیمت دارد.

منبع: MSN

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *