عکس | این خودروی اسپرت هیوندای به ایران می‌آید!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هیوندای i۱۰ نه تنها کوچک‌ترین محصول هیوندای، بلکه اولین خودرو مونتاژی این برند است که پس از سال‌ها وقفه به ایران رسید؛ مدل‌های مونتاژی در ایران نسخه فیس‌لیفت از نسل دوم i۱۰ هستند؛ نسلی که از سال ۲۰۱۳ در بازار جهانی عرضه شده و از اوایل سال ۲۰۱۷ نیز در دسترس مشتریان ایرانی قرار گرفته است.

مدل ۲۰۲۰ این خودرو نمودی از خودرو اسپرت دارد؛ ترکیبی از راحتی، فناوری و چراغ‌های LED منحصربه‌فرد در روز، رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی منحصر به فرد، سقف اختیاری دو رنگ و دو لوله اگزوز است.

عکس | این خودروی اسپرت هیوندای به ایران می‌آید!

موتور ۱.۰ لیتری T-GDi سه سیلندر قدرت ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر تولید می کند که رانندگی شهری را بدون دردسر می کند.

عکس | این خودروی اسپرت هیوندای به ایران می‌آید!

فضای داخلی ارتقا یافته میزبان تعدادی از ویژگی‌های راحتی به‌علاوه صندلی‌های اسپرت اختصاصی N Line، فرمان نشان دار و دسته دنده است.

در داخل کابین شیک، الگوها، بافت های تازه و آخرین فناوری چند رسانه ای با ظاهری تمیز و مدرن پذیرای شما هستند.

ازنظر ایمنی، هیوندای i۱۰ مدل ۲۰۲۰ با سیستم ترمز اضطراری مجهز به قابلیت تشخیص خودرو و حتی عابرپیاده و سیستم‌های دیگر مانند هشدار انحراف از مسیر و تشخیص خستگی راننده و تشخیص حد مجاز سرعت عرضه می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت در گفتگوی اخیر خود، به اسامی خودروهای وارداتی اقتصادی با سقف قیمت ۱۰ هزار یورو اشاره کرد. طبق گفته‌های وی، تاکنون ۱۲ شرکت جواز واردات خودرو را دریافت کرده‌اند و لیست درخواست واردات همچنان باز است.

اکثر خودروهای وارداتی متعلق به برندهای کره‌ای، ژاپنی و چینی هستند، اما نام برندهای اروپایی نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود. طبق اظهارات سخنگوی وزارت صمت، خودروهایی نظیر چانگان CS35، میتسوبیشی میراژ، MG 3، MG 6، هیوندای i10، هیوندای اکسنت، سیتروئن C3 و همین‌طور محصولی از کمپانی فولکس‌واگن (به احتمال زیاد، سئات) به زودی به عنوان خودروهای اقتصادی جدید وارد کشور می‌شوند.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *