عکس | ارزان ترین مدل نیسان به بازار ایران می آید؟


نیسان ورسا مدل ۲۰۲۳ از اواخر پاییز راهی بازارهای بین‌المللی خواهد شد. با قیمت پایه تقریبا ۲۰ هزار دلار (کمتر از ۷۰۰ میلیون تومان) این سدان یکی از ارزان‌ترین خودروهای صفر کیلومتر بازار آمریکا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

عرضه در سه تریم مختلف

نیسان ورسا ۲۰۲۳ در سه تریم S، SV و SR به فروش خواهد رسید. نکته عجیب اینکه تریم پایه S چهره‌ای مشابه با مدل ۲۰۲۲ دارد و فقط با سفارش پکیج S Plus تغییرات مدل ۲۰۲۳ به آن اضافه می‌شود. این پکیج امکاناتی مثل اپل کارپلی، اندروید اتو، صندلی‌های عقب با قابلیت تا شدن با نسبت ۶۰/۴۰ و رینگ‌های ۱۶ اینچی را به ورسا اضافه می‌کند. در حالت استاندارد این سدان ژاپنی ارزان‌قیمت از نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سه پورت USB و سیستم ورود بدون کلید سود می‌برد.

عکس | نیسان ورسا؛ گزینه جذاب واردات با قیمت کمتر از 700 میلیون تومان

نیسان ورسا ۲۰۲۳ با وجود قیمت پایین، از نظر ایمنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این سدان اقتصادی در حالت استاندارد به سیستم‌هایی مثل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابرین پیاده، دستیار نور بالا، ترمز عقب خودکار و اخطار خروج از بین خطوط مجهز است. در این دسته، دو سیستم اخطار وجود ترافیک در پشت خودرو و اخطار نقطه کور در لیست آپشن‌ها حضور دارند.

عکس | نیسان ورسا؛ گزینه جذاب واردات با قیمت کمتر از 700 میلیون تومان

در زیر کاپوت نیسان ورسا ۲۰۲۳ همان موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر انجام وظیفه می‌کند. این موتور تغییر خاصی ندارد و همچون قبل توانایی تولید ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. در تریم پایه S نیروی تولیدی این موتور به وسیله گیربکس ۵ سرعته دستی به سمت چرخ‌ها هدایت می‌شود. البته امکان سفارش گیربکس CVT بصورت یک آپشن برای علاقه‌مندان وجود دارد. این گیربکس در دو تریم SV و SR استاندارد است.

گفتنی است با توجه به قیمت رقابتی و محبوبیتی که برند نیسان در کشور ما دارد، ورسا می‌توانست یکی از گزینه‌های جذاب برای واردات باشد.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *