عطر ایلان ماسک وارد بازار شد؛ فروش 10 هزار بطری Burnt Hair تنها در چند ساعت


ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس، یک عطر به نام «Burnt Hair» را روانه بازار کرد که به گفته او تنها در چند ساعت 10 هزار بطری از آن فروخته شده و یک میلیون دلار به دست آورده است.

ماسک چند وقت پیش در توییتر از یک محصول جدید رونمایی کرد و از قصدش برای فروش آن از طریق شرکت حفاری تونل خود یعنی The Boring Company خبر داد. یک ادکلن که Burnt Hair نام دارد و هرچند ابتدا بسیاری افراد فکر می‌کردند همه چیز یک شوخی است اما اکنون این محصول از طریق صفحه‌ای اختصاصی در سایت این شرکت برای خرید در دسترس قرار دارد.

فروش 10 هزار بطری ادکلن توسط شرکت ایلان ماسک

عطر ایلان ماسک وارد بازار شد؛ فروش 10 هزار بطری Burnt Hair تنها در چند ساعت

قیمت این ادکلن که تحت عنوان «جوهره میل نفرت انگیز» از آن تبلیغ شده، 100 دلار است و ماسک در توییت دیگری اعلام کرده که تاکنون 10 هزار بطری فروخته است. به این معنی که ماسک از طریق فروش این ادکلن یک میلیون دلار درآمد داشته است!

البته این اولین باری نیست که ایلان ماسک از طریق شرکت‌هایش به فروش اجناس عجیب‌وغریب و متفرقه می‌پردازد. شرکت تونل‌سازی Boring Company او که آخرین ارزش آن 5.7 میلیارد دلار اعلام شده بود، در اوایل سال 2018 شعله افکن‌هایی به قیمت 500 دلار به فروش می‌رساند و توانست از این طریق 10 میلیون دلار جمع‌آوری کند. همچنین او 50 هزار کلاه بورینگ کمپانی فروخته است.

جاه‌طلبی‌های ماسک در طول چند سال گذشته از استعمار مریخ تا ایجاد یک اقتصاد انرژی پایدار جدید متغیر بوده و در این فرآیند، او تسلا، شرکت خدمات فضایی اسپیس ایکس و چند شرکت کوچک‌تر دیگر را تاسیس کرده است.

همچنین این میلیاردر هفته گذشته از تغییر موضع بزرگ خود خبر داد که به موجب آن، قرار است توییتر را در معامله‌ای به ارزش 44 میلیارد دلار خریداری کند.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *