شاهکار موتورولا، ترکیب قدرت و امکانات با قیمت پایین / عکس


بامداد زندباف: گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.

گوشی موتورولا اکس۴۰ که مدت ها بر سر زبان‌ها بود بالاخره به طور رسمی معرفی شد.در حالی که مدل هایی مثل شیائومی سری ۱۳ و ویو اکس۹۰ پرو پلاس زودتر از اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ استفاده کردند, اکس ۴۰ از نظر امکانات حرف های زیادی برای گفتن دارد.

موتورولا صفحه او.ال.ای.دی ۶.۷ اینچی ارائه می دهد که دارای نرخ بروز رسانی نمایشگر ۱۶۵ هرتزی است. این ارقام در تلفن های همراه چیز عجیبی نیست. در گذشته دیده ایم که دستگاه ها به نرخ به روز رسانی ۲۴۰ هرتزی هم می رسند.با این حال بیشتر پرچمدارهای معمولی دارای از ۱۲۰ هرتز فراتر نمی روند.موتورلا با حفظ نرخ بروزرسانی خود با گوشی هایی مثل آر.او.جی ۶ پرو, سعی دارد گیمرها را با امکاناتی مثل قیمت معقولانه, پردازنده گرافیکی قدرتمند آدرینو ۷۴۰ و وضوح معمولی فول اچ.دی که به اندازه صفحات کیو.اچ.دی پلاس انرژی مصرف نمی کند جذب کند.

شاهکار موتورولا، ترکیب قدرت و امکانات با قیمت پایین / عکس

شارژر ۱۲۵ واتی از دیگر ویژگی های موتورولا اکس ۴۰ است. این مدل دارای ویژگی شارژ بی سیم ۱۵ واتی هم هست. اما این ویژگی در مقایسه با پرچم دار سال گذشته, اکس ۳۰ پرو( ادج ۳۰ الترا) که با ۵۰ وات شارژ می شد نا امید کننده است.

با این حال شارژر سیمی این مدل راضی کننده است چرا که گفته شده باطری ۴۶۰۰ میلی آمپری این گوشی را تنها در عرض ۷ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می کند.

از نظر امکانات اپتیکی موتورولا اکس.۴۰ مجهز به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی, لنز اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربیبن ۱۲مگاپیکسلی با قدرت زوم دوبرابر است. با توجه به اینکه ادج ۳۰.اولترا سال گذشته دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بود باید انتظار مدل پرو را هم داشته باشیم.

قیمت و زمان عرضه موتورولا اکس.۴۰

اکس.۴۰ در میان دیگر مدل های پرچم دار قیمت مطلوبی دارد. این گوشی در مدل هایی با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه به قیمت ۴۹۰ دلار (حدود ۱۸ میلیون تومان), نوع ۸ گیگ و ۲۵۶گیگ به قیمت ۵۳۰ دلار (حدود ۲۰ میلیون تومان) , ۱۲گیگ و ۲۵۶ گیگ به قیمت ۵۷۳ دلار (حدود ۲۲ میلیون تومان) و گران قیمت‌ترین مدل با مشخصات ۱۲گیگ و ۵۱۲ گیگ به قیمت۶۱۶ دلار (حدود ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) عرضه می شود.

این گوشی از یک هفته دیگر در چین در دسترس قرار می گیرد و انتظار می رود در اوایل سال آینده میلادی به صورت جهانی عرضه می شود.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *