شاسی بلند چینی سایپا قبل از ایران به روسیه رسید / عکس


این خودرو به همراه چانگان UNI-T به بازار کشورمان عرضه خواهد شد. بااین‌حال پیش از آن که چانگان سی اس 35 پلاس را در ایران ببینیم، فروش این خودرو در روسیه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: 

چانگان سی اس 35 پلاس نسخه بروزشده از نسل دوم این خودرو است. نسل دوم چانگان CS35 در سال 2019 معرفی شد. این خودرو علاوه‌بر چین، در روسیه نیز فروخته می‌شود، در حالی که ما در ایران تنها نسل اول این کراس‌اوور را شاهد بوده‌ایم. در سال 2021 نسخه فیس‌لیفت و بروزشده این کراس‌اوور با نام چانگان CS35 پلاس وارد بازار چین شد. این خودرو اکنون به روسیه رسیده است و امیدواریم طی هفته‌های آتی به ایران نیز برسد.

شاسی بلند چینی که همزمان به ایران و روسیه می‌رود / عکس

چانگان CS35 پلاس در مقایسه با نسخه عادی، فضای داخلی و خارجی کاملا جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. خروجی‌های دوبل اگزوز واقعی در قسمت عقب نویدبخش یک کراس‌اوور جذاب هستند، در حالی که طراحان چانگان با استفاده از چراغ‌های LED برای تمامی قسمت‌ها ظاهری مدرن‌تر را برای چانگان سی اس 35 پلاس به ارمغان آورده‌ است.

در مقایسه با ظاهر خارجی، طراحی داخلی چانگان CS35 پلاس تغییرات بیشتری را تجربه کرده است. داشبورد، پنل‌های جانبی و فرمان این خودرو کاملاً جدید هستند. همچنین این خودرو از الگوی صفحه نمایش‌های دوبل به هم پیوسته بهره می‌برد که از میانه داشبورد بیرون زده‌اند. چانگان از مواد مرغوب‌تری برای ساخت CS35‌ پلاس استفاده کرده است. صندوق عقب این کراس‌اوور نیز 403 لیتر حجم دارد که راضی‌کننده به نظر می‌رسد.

چانگان CS35 پلاس، پلاس واقعی!

خودروساز چینی برخلاف دو نسل قبلی، استفاده از موتور 1.6 لیتری را کنار گذاشته و به‌جای آن چانگان CS35 پلاس را به موتور 1.4 لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت مجهز کرده است. این موتور حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و البته برای کارکرد صحیح به بنزین با عدد اکتان 92 نیاز دارد. گیربکس دوکلاچه هفت سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو برعهده دارد. سیستم تعلیق چانگان CS35 پلاس در عقب از نوع نیمه مستقل است و بنابراین نباید از این کراس‌اوور شهری انتظار آفرود داشت.

امکانات چانگان سی اس 35 پلاس شامل این موارد می‌شوند: شش کیسه هوا، روکش چرمی صندلی‌ها، گرمکن صندلی، سقف پانوراما به همراه سانروف، کروز کنترل تطبیقی، ترمز خودکار، سنسور باران و رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی. قیمت چانگان CS35 پلاس در روسیه معادل 2 میلیون و 430 هزار روبل (معادل یک و نیم میلیارد تومان) است، در حالی‌که چانگان CS35 ساده بین 1.99 تا 2.16 میلیون روبل (یک میلیارد و 238 الی یک میلیارد و 337 میلیون تومان) قیمت دارد. تمامی خودروهای چانگان در روسیه به صورت وارداتی فروخته می‌شوند.

۵۸۵۸



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *