حلقه‌های هوشمند سامسونگ روانه بازار می‌شوند؟


حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند وارد بخش جدیدی از بازار گجت‌های پوشیدنی شوند و حلقه هوشمند توسعه دهند.

طبق گزارشی از کره جنوبی، سامسونگ توسعه یک حلقه هوشمند را شروع کرده و کاربران با در دست کردن آن، می‌توانند روی فعالیت‌ها و وضعیت سلامتی خود نظارت داشته باشند. ظاهرا سامسونگ هم اکنون در حال همکاری با چندین شرکت برای خرید ماژول‌ها و قطعات مورد نیاز این محصول است.

حلقه هوشمند سامسونگ در راه است

سامسونگ سال گذشته میلادی یک پتنت برای حلقه هوشمندش در ایالات متحده به ثبت رساند که شامل یک سنسور سنجش قلب اپتیکال و ECG می‌شود. این حلقه هوشمند را می‌توان با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی تلویزیون‌های هوشمند کنترل کرد.

حلقه هوشمند سامسونگ

شرکت‌های تحقیقاتی بازار انتظار دارند حلقه‌های هوشمند در سال‌های آینده محبوبیت بالایی میان کاربران پیدا کنند و افراد با استفاده از آن‌ها، به اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از وضعیت سلامتی‌شان دست یابند. از آنجایی که این گجت‌ها برخلاف دستبندها و ساعت‌های هوشمند نمایشگر ندارند، شارژدهی بسیار بالاتری خواهند داشت.

اگرچه حلقه‌های هوشمند شاید هیچ‌گاه جای ساعت‌های هوشمند را نگیرند، اما می‌توانند جایگزینی مناسب برای دستبندهای هوشمند با نمایشگرهای کوچک تلقی شوند.

در حال حاضر چندین حلقه هوشمند در بازار به فروش می‌رسند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Oura Ring 3 و Circular Ring اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که پس از سامسونگ، با وقفه چند ساله اپل هم وارد این بخش از بازار شود.

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *