حرکت انقلابی توییتر در دنیای رمزارزها | ایلان ماسک دست به کار شد!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از اینکه ایلان ماسک رسماً توئیتر را تصاحب کرد، تیم توسعه رسانه اجتماعی در توییتی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به زودی قابلیتی به نام NFT Tweet Tiles را به آرامی توسعه دهد.

بیشتر بخوانید:

عکس | قدرتمندترین لندکروز دنیا معرفی شد؛ تویوتا GR چند قیمت خورد؟

قطار فیلترینگ به گوگل ترنسلیت رسید

این قابلیت آثار هنری یک NFT را در یک پنل اختصاصی در داخل یک توییت نمایش می‌دهد و شامل دکمه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را در یک بازار NFT فهرست کنند.

در حال حاضر ان ادغام با بازارهایی از چهار شریک خاص کار می کند: بازار مبتنی بر سولانا Magic Eden، پروتکل چند پلتفرمی بازار توکن های غیرمثلی Rarible، سازنده بلاکچین Flow Dapper Labs، و پلتفرم ورزشی محور Jump.trade. در مجموع، این بازارها چندین شبکه بلاکچین، از جمله اتریوم، سولانا، فلو، پلیگون، تزوس و Immutable X را در بر می گیرند.

توییتر از سال گذشته به سمت دنیای رمزنگاری و بلاک چین حرکت کرده است. در ژانویه 2022، توییتر ابزار تأیید NFT پلتفرم رسانه اجتماعی را راه‌اندازی کرد که به مشترکین پولی توییتر بلو اجازه می‌دهد NFT‌های خود را به‌عنوان تصویر نمایه آپلود کنند.

ابزار احراز هویت و نمایه NFT با کیف پول های Web3 Metamask، Argent، Coinbase Wallet، Trust Wallet، Ledger Live و Rainbow کار می کند. توییتر تنها شرکت رسانه‌های اجتماعی نیست که با رسانه‌های بلاک چین کار می‌کند، زیرا متا نیز در این دنیا گام برداشته‌است.

گفتنی‌ است که در طول 12 ماه گذشته فروش NFT به طور قابل توجهی کاهش یافته است و آمار 30 روزه نشان می دهد که حجم فروش 22.01٪ کمتر از ماه قبل است.

منبع: بیت‌کوین‌نیوز

227227



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *