تجهیزات امنیت

تجهیزات امنیت

در این مدل از لایسنس مشتری قادر است تمامی آپدیتهای ارائه شده توسط شرکت F5 را به صورت آفلاین و هفتگی نصب و بروزرسانی نماید، همچنین آپگرید نسخه جدید Firmware تجهیز مورد نظر هم طی مدت گارانتی بر روی تجهیز نصب و فایل ISO اصلاح شده به کارفرما تحویل داده خواهد شد.

شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس اورجینال برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.
همچنین این شرکت در زمینه تامین تجهیزات سخت افزاری نیز فعال بوده و امکان واردات طیف وسیعی از محصولات مربوط به برندهای مطرح در حوزه شبکه و امنیت از جمله Cisco, F5 ,HPE, Brocade, EMC, Fortinet, PaloAlto را دارا می باشد. باور به رویکرد مشتری مداری، در اختیار داشتن کادر مجرب و کارآزموده همراه با تعهد مدیران و کارکنان بخشهای مختلف این شرکت امری است که سبب وجه تمایز در پاسخگویی به نیازمندیهای مشتریان متنوعی از سازمانها و بانکها تا شرکتهای خصوصی کوچک و بزرگ شده است.

SIEM راه حلی است که به سازمان ها کمک می‌کند تا تهدیدات امنیتی را قبل از آسیب رساندن به عملیات تجاری شناسایی، تجزیه و تحلیل و پاسخ دهند. SIEM به سازمان‌ها امکان مشاهده فعالیت‌های درون شبکه‌شان را می‌دهد تا بتوانند به سرعت به حملات سایبری احتمالی پاسخ دهند و الزامات انطباق را برآورده کنند. SIEM که “sim” تلفظ می‌شود، مدیریت اطلاعات امنیتی (SIM) و مدیریت رویدادهای امنیتی (SEM) را در یک سیستم مدیریت امنیتی ترکیب می‌کند.فناوری SIEM داده‌های گزارش رویداد را از طیف وسیعی از منابع جمع‌آوری می‌کند.در دهه گذشته، فناوری SIEM تکامل یافته است تا با هوش مصنوعی، تشخیص تهدید و پاسخ حادثه را هوشمندتر و سریع‌تر کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *