بروزرسانی تازه؛ توییتر قیمت سهام و رمزارز را نشان می‌دهد



در میان همه‌ی هرج‌ومرج‌هایی که توییتر با ورود ایلان ماسک با آن‌ها مواجه شده است، این پلتفرم اجتماعی ویژگی مفیدی معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد قیمت سهام شرکت‌های مختلف و رمزارزها را مستقیماً مشاهده کنند.

برای مشاهده‌ی قیمت لحظه‌ای سهام و رمزارزها در توییتر، باید نماد دلار را در نوار جست‌وجوی این شبکه‌ی اجتماعی تایپ و سپس نماد سهام شرکت یا رمزارز مدنظر را وارد کنید؛ مثلاً GOOG$ یا ETH$. این ویژگی گاهی اوقات حتی بدون واردکردن علامت دلار کار می‌کند.

پس‌ از واردکردن علامت دلار و نام سهام شرکت یا رمزارز مدنظر، تصویر ثابتی نمایش داده خواهد شد که قیمت امروز آن را به‌همراه یک نمودار نشان می‌دهد. البته هیچ اطلاعاتی روی محور X یا Y به‌چشم نمی‌خورد و احتمالاً بیشتر برای ارائه‌ی آخرین قیمت‌ها در نظر گرفته شده است. با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی View on Robinhood، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره‌ی یک سهام یا رمزارز مشاهده کنید.

جین منچون وونگ، محقق اپلیکیشن، اشاره می‌کند لوگوِ روی تصاویر قیمت‌ رمزارز و سهام شرکت‌ها در توییتر نشان می‌دهد منبع اصلی این داده‌ها، وب‌سایت معروف تریدینگ‌ویو است. این شبکه‌ی اجتماعی اعلام نکرده است که برای ارائه‌ی قیمت سهام و رمزارزها با پلتفرم رابین‌هود یا تریدینگ‌ویوو همکاری می‌کند یا خیر.

به‌گزارش TechCrunch، توییتر در هفته‌های آینده، تجربه‌ی کاربری ویژگی جدید خود را بهبود خواهد داد. به‌عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، سهام شرکت‌هایی مثل Airbnb و زوم در بخش جست‌وجوی توییتر نمایش داده نمی‌شوند.

هرج‌مرج در توییتر

از زمان ورود ماسک به توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی با مسائل مختلفی مواجه شده است. فقط در هفته‌ی گذشته، این شرکت تغییر جدیدی را اجرا و سپس آن را به‌سرعت لغو کرد؛ اقدامی که امکان لینک‌زدن به شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک و اینستاگرام را ممنوع می‌کرد. همچنین، این شرکت طرح Twitter Blue را برای کسب‌وکارها راه‌اندازی کرد؛ قابلیتی که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد برندها و کارمندان وابسته‌ به خود را با نشان مخصوصی شناسایی کنند.

ایلان ماسک اخیراً با برگزاری نظرسنجی از کاربران توییتر سؤال کرد آیا باید از سِمَت مدیرعاملی این شبکه‌ی اجتماعی کنار برود یا خیر که ۵۷ درصد از پاسخ‌دهندگان به آن پاسخ مثبت دادند. ماسک چند روز بعد توییتی منتشر کرد و نوشت:

به‌محض اینکه کسی به‌اندازه‌ی کافی احمق باشد تا این شغل را قبول کند، از سِمَت مدیرعاملی استعفا خواهم داد! پس‌ازآن، من فقط تیم‌های نرم‌افزار و سرور را مدیریت می‌کنم.

۲۲۷۲۲۷



Source link

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *